Djevlen Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Er vel igrunn aldri smart å kjøpe en Xbox :!: Skal jeg le nå? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Er vel igrunn aldri smart å kjøpe en Xbox :!: Smak og behag min venn XboX er faktisk kraftigere enn ps2 (Sikker på at denne blir stengd pga flaming og bastante feilaktige påstander) Lenke til kommentar
duda Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 hvor mye xbox 360 kommer til å koste blir spekulasjoner. Nå husker jeg ikke helt hvor mye xbox kostet da den kommet ut, men det var vel en del, akkurat som PS2. Så som nevnt, er du tålmodig og har penger nok, så kan du vente. Men på den andre siden, kjøper du en xbox nå, så får du mye moro. Så ja jeg ville nok kjøpt en xbox nå. Men som sagt, det spørs jo om du er villig til å betale den "blodprisen" som xbox 360 mest sannsynlig kommer til å koste de første mnd. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 XBOX koster på 1200 kroner nå. 1600 kr i chip og 250GB HD så har du en meget fin mediacenter til 2800 kr. Så dumt nei, Med tanke på spill så kanskje dumt å kjøpe når 360 kommer til høsten, men til å se film og div som ligger på HD er det jo genialt. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Men 360 blir jo bakoverkompatibel. bare til visse spill med emulator Lenke til kommentar
vincent_vega Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Hallaysn, eg lure no bære på om det vil være nåkka vits førr meg å chippe xbox'n min no rett før xbox 360 kjæm? tanken min va jo å få større kabinett me plass te fleire harddiska å bruke dein som mediasenter me masse musikk å spell i biln blant anna.... Dem sei jo dem som kan det der me chipping at det uansett vil ta ei stund før dem klare å "hakke" krypteringa te xbox 360 så man kan modde dein.... Lenke til kommentar
roolf Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Om du skal lage en mediaspiller er xbox et godt valg. Personlig ville jeg heller gått for en meget stor HD i stedet for flere. Det er mulig å koble flere HDer sammen, men ikke å bruke de samtidig. Skal du bruke HD 1 må du boote med denne. Skal du bruke HD 2 må du koble den til (kan gjøres med en knapp) og så boote fra denne. I tillegg er det enkelte som får problmer med IDE kabelen når denne moddes med flere kontakter. Mitt råd er å holde seg til en stor HD og evt. utvide dersom behovet kommer. Lenke til kommentar
vincent_vega Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Eg va innom en butikk som heite pc-akutten på Finnsnes i Troms å der sa dem at førr 1400,- så fikk eg chippa Xbox'n å lagt inn linux å emulatora førr pc spell osv. å så fikk eg større kabinett te xbox'n så eg kan sette inn te sammen tre harddiska... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå