bokhylle Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Er det smart av meg å kjøpe Xbox nå? Eller burde jeg vente til Xbox 360? Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Den nærmer seg jo slutten av livssyklusen, men det er mange bra spill tilgjengelig. Og så koster den nå sikkert under en tredjedel av det Xbox 360 kommer til å koste... Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Vil vel ikke kalle det smart å kjøpe en nå, nei. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Ville aldri fallt meg inn å kjøpe den nå i hvertfall av grunner allerede nevnt over Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Ville venta på 360, min xbox tok kvelden for en mnd siden. Jeg bestemte meg for å vente til 360 kommer, bakoverkompatibel, så du kan uansett kjøpe de xbox "1" spillene du har lyst på. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Spørsmålet er jo hvor lenge du vil vente og hvor mye du er interessert i å betale. Den kommer vel kanskje før jul. Lanseringsdatoer har jo vist seg å bli endret før. I tillegg kommer den vel til å koste et sted mellom 4000 og 5000 kroner. Hvis du synes det er verdt ventinga og pengene, så er det bare å vente på XBox360. På den annen side så vil du jo ha mye morro med XBox i den tiden du må vente på XBox360. Dessuten trenger du ikke kjøpe ny heller med det samme den kommer. Ved å ikke kjøpe konsollen med det samme den kommer ut, vil man fort kunne spare inn endel, om ikke alt, av det du betalte for XBox, ved at prisen på XBox360 går ned. Så jeg ville kjøpt XBox. Endret 28. mai 2005 av Orjanp Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Kan komme med noen grunner til faktisk å kjøpe Xbox. Billig, lett å sette modchip i, kan enkelt gjøres om til en multimedia sentral. Så for 2000,- Får du en tipp topp media sentral som i tillegg kan spilles på. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 jupp det er en fin ting å tenke på det. XBOX fungerer jo fint til dagens gjøremål, fin som filserver osv. Men er det noen som vet om 360 kan chippes? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Neppe med det samme. Det tar vel litt tid før noen klarer å lage en chip til den. Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 I tillegg kommer den vel til å koste et sted mellom 4000 og 5000 kroner. Hvis du synes det er verdt ventinga og pengene, så er det bare å vente på XBox360. Interessant. Du bare tipper på prisen, ikke sant? Fint. Da var vi enige om det.. Ingen kan vite prisen enda, det blir spekulasjoner, men Xbox 360 har dukket opp på diverse nettsteder nå, og i Sverige skal visstnok Spelbutiken selge den for 3195 kroner. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Eg ville ikkje kjøpt. Eit poeng er jo at når det nærmar seg lansering av 360 vil prisane synke å Xbox og spel, men 360 kjem sikkert til å bli eit enda betre multimediasenter enn Xbox, den har harddisk og alle dei greiene der. Dessutan er det ikkje det heilt store å spele Dead Or Alive 3 etter du har prøvd DoA4 hos kameraten Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Jeg kommer i hvert fall til å kjøpe en del spill fortsatt. GTA: San Andreas, Conker: Live & Reloaded, Half Life 2 og BurnOut 4 for å nevne noen.... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Men 360 blir jo bakoverkompatibel. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Hva er chip? Chip er en modifikasjon til xbox playstation osv. Du kan spille brente spill, se på dvd uten dvd pakken Sette i større hd. laste ned spill og lagre dem (og spille dem.) Tror jeg da Du kunne ialle fall spille brente spill på ps1. Og ikke minst instalere et slags os. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 I tillegg kommer den vel til å koste et sted mellom 4000 og 5000 kroner. Hvis du synes det er verdt ventinga og pengene, så er det bare å vente på XBox360. Interessant. Du bare tipper på prisen, ikke sant? Fint. Da var vi enige om det.. Ingen kan vite prisen enda, det blir spekulasjoner, men Xbox 360 har dukket opp på diverse nettsteder nå, og i Sverige skal visstnok Spelbutiken selge den for 3195 kroner. Selvsagt er det spekulering fra min side, på samme måte som Spelbutikken spekulerer på prisen. Mitt utgangspunkt var prisen på XBox da den kom, som var rundt 4000 kroner. Men det er jo en kjent sak at prisene gjerne settes litt lavt på produkter som det ennå er en god stund til lanseres, rett og slett for å være sikker på at den ikke settes for høyt, noe som vil være med på å skremme vekk potensielle kjøpere. I tillegg vil man med å prise den litt lavere enn egentlig forventet, vil man trekke til seg potensielle kunder til webbutikken sin, fordi prisen skaper litt oppsikt. Lenke til kommentar
Tiger4 Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) "Speaking to TheStreet.com, Allard said that he was "not sure" about the final price point, with a decision on pricing still "probably about two months away" - but confirmed that the price would "be in the neighbourhood" of the $300 price tag of Xbox at launch. Regarding the exact date on which the Xbox 360 will arrive, Allard refused to be drawn - sticking to the oft-repeated games industry mantra of "when it's done" and stating that the full logistics of the worldwide launch have yet to be worked out." Forhåpentligvis blir den ikke så dyr som først antatt. La oss håpe Elkjøp tar inn et stort lass, og selger de til en billig penge. En pris i Norge mellom 2-3000 tusen er ikke så ille. *fingers crossed* Endret 28. mai 2005 av Tiger4 Lenke til kommentar
bas Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Kommer vel som tidligere nevnt an på om du "har tid" til å vente på 360 samt betale den høyeste prisen på denne som er ved lanseringstidspunkt.For min egen del har jeg ikke problemer med å kjøpe xbox nå, de begynner tross alt å bli ganske så billige, og slenger man da i en chip til en hundrelapp hvis man gjør det selv så får man jo en temmelig grei maskin i et års tid til rundt en tusenlapp hvis du kjøper brukt. Jeg kjøpte en brukt på torsdag, gav 700,- for den med spill og kontroller, er til å leve med det. Endret 28. mai 2005 av bas Lenke til kommentar
Lskgutt Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Er vel igrunn aldri smart å kjøpe en Xbox :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå