ErlendRU Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 karaoke!? seriøst.. går det ann å synke så dypt riktignok ikke lest hele tråden for eventuelle grunner da.. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 karaoke!? seriøst.. går det ann å synke så dypt riktignok ikke lest hele tråden for eventuelle grunner da.. Karaoke er jo festlig da, men man må nok ha litt innabords først Forøvrig virker ikke teknikken helt god heller, med denne 3sek forsinkelsen og greier. Mye bedre å ha skikkelig karaoke, og ikke over telefon. Lenke til kommentar
covah Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Herregud da folk. Bruk energien deres på noe fornuftig i stedet. Liker dere ikke programmet, finnes det alltid andre kanaler. Hvis ikke, har Tv'en faktisk en avknapp. Vel, folk har rett til å klage når vi ser hva lisenspengene går til. Nei det har du ikke. NRK er pålagt å lage tv-program til ALLE interessegrupper, også de som liker karaoke. Det er dette som er en av styrkene til NRK, altså de lager ikke bare populære program som "alle" ser, men også program for de med sære interesser. Kult program i bygda di det der eller? Latterlig. Hørt uttrykket "ta ballen, ikke spilleren"? Bor faktisk midt i Oslo. Ikke ser jeg på karaoke-tv heller. Poenget her er at NRK er PÅLAGT av stortinget å lage program for alle mulige grupper, også de som liker karaoke. NRK skal lage programmer som kanskje ikke lønner seg kommersielt. Nei, du missforstår. NRK skal, som jeg skrev ovenfor, lage programmer for alle mulige grupper. Det kommersielle aspektet er ikke viktig i denne sammenhengen. Når det gjelder TV-Norge, missforstår du igjen. TV-Norge er en kommersiell tv-kanal. De er AVHENGIG av at så mange som mulig ser på programmene de lager. Karaoke-tv har en veldig smal målgruppe, dvs. at få personer ser på. Hvorfor skal de sende det? De vil jo tape penger på det. Som en kapitalist burde du da skjønne dette? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Jeg tror faktisk det er DU som tar feil min gode mann... Karaoke-TV virker for meg som et lønnsomt konsept. tenk på alle de som sitter å sender inn meldinger på "danseband-jukeboks" lørdag kveld... Nå får de samme menneskene muligheten til å synge på TV. Jeg vil faktisk tro de har ca 100- 150 000 seere. Men det kan vi kanskje få sjekket opp? Det er nok flere enn man skulle tro,' Du skriver at jeg har misforstått, at TV Norge er en kommersiell kanal. Hva skrev jeg over? La meg sitere meg selv: TV Norge, vår alles kommersielle TV-kanal Tror nok jeg var meget klar over dette. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Herregud da folk. Bruk energien deres på noe fornuftig i stedet. Liker dere ikke programmet, finnes det alltid andre kanaler. Hvis ikke, har Tv'en faktisk en avknapp. Vel, folk har rett til å klage når vi ser hva lisenspengene går til. Nei det har du ikke. NRK er pålagt å lage tv-program til ALLE interessegrupper, også de som liker karaoke. Det er dette som er en av styrkene til NRK, altså de lager ikke bare populære program som "alle" ser, men også program for de med sære interesser. Kult program i bygda di det der eller? Latterlig. Hørt uttrykket "ta ballen, ikke spilleren"? Bor faktisk midt i Oslo. Ikke ser jeg på karaoke-tv heller. Poenget her er at NRK er PÅLAGT av stortinget å lage program for alle mulige grupper, også de som liker karaoke. Vi kan kreve litt kvalitet over programmene, selv om det er en snever målgruppe. Programmet er useriøst og er preget av amatører. Husker dere Da Capo som gikk på NRK for noen år siden ? Dette var et program der målgruppen var 50+. Jeg "svitsjet" fort forbi det, men programmet var likevel en bra proffisjonell produksjon selv om det var laget for en spesiell gruppe. Så du har rett i at NRK er pålagt å lage tv for alle, men det betyr ikke at det skal gå på bekostningen av kvaliteten på produktene. capische ? Lenke til kommentar
covah Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Har aldri påstått at du ikke vet at TV-Norge er en kommersiel kanal. Karaoke-tv er et program for en smal gruppe, så jeg tror du bommer stort på hvor mange som ser på programmet. Ville ha vært svært forundret dersom det er mer enn 15.000-20.000 seere, noe som er lite (selv for TV-Norge). Danseband-jukeboks tjener NRK svært lite på i forhold til de andre jukeboksene sine. Hvorfor? Jo, målgruppen til danseband-jukeboks (de over 45år), har et helt annet forhold til SMS enn det målgruppen til de andre jukeboksene har. Lenke til kommentar
covah Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Vi kan kreve litt kvalitet over programmene, selv om det er en snever målgruppe. Programmet er useriøst og er preget av amatører. Har du tenkt på at det kanskje er MENINGEN at det skal virke useriøst? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Er det de samme sangene hele tiden. Virker som det er veldig begrensa når de har sunget "New York" og "YMCA" alle tre gangene programmet har blitt sendt. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Vi kan kreve litt kvalitet over programmene, selv om det er en snever målgruppe. Programmet er useriøst og er preget av amatører. Har du tenkt på at det kanskje er MENINGEN at det skal virke useriøst? Hvordan i helvete kan du få det til at det er MENINGEN at det skal være USERIØST? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) Det virka ikkje som det skulle være useriøst. Ikkje lett å analysere første sendiga uansett, det var jo...ja..ein skandale. Men når dei drar fram Aylar kan det kanskje tenkast at dei vil virke useriøse. Endret 15. juni 2005 av zeph Lenke til kommentar
covah Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Hvordan i helvete kan du få det til at det er MENINGEN at det skal være USERIØST? Har du noengang opplevd at karaoke ER seriøst? Har du sett hvordan folka OPPFØRER seg på programmet? Er det seriøst å synge med helium-stemme? Har du noengang hatt det morsomt? Særlig når du har inntatt litt alkohol? På en fredagskveld? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Karaoke-TV er det beste som har skjedd meg på flere år. HELT fantastisk. "Hallois, det hær e Christer fra Sørsia i Trondheim - peace!" Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 La oss ringe inn på fredag og drite oss SKIKKELIG ut! Så kan alle le av oss på forumet dagen etterpå... Hvem tørr...? Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Mista akkurat 10 i IQ, med å gå inn på denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå