Gå til innhold

skandale på nrk

Anbefalte innlegg

Ja. Jeg og mamma så på, og vi ble begge pinlig berørt.

At dere så på betyr jo nettopp at NRK har gjort noe riktig :thumbup:

Forøvrig håper jeg ikke de bruker mye penger på slikt. Antakeligvis drar de inn endel penger også pga SMS, akkurat som andre jallaproduksjoner som Svisj o.l.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg siterer meg selv fra Siste Ordet i går.

ifølge mamma, også tidenes mest rølpete program. (And I agree...).

Ei eller Carl, Preben eller Fabian. Her gikk i det folk fra Lillestrøm, Trondhjem og Tromsø, med innslag fra Vardø/Vadsø. Jeg forstod ikke halvparten av det som ble sagt en gang jeg...

1. Hva er galt med rølpete program? (Ja greit, Karaoke-TV var jo gjennomført latterlig, men generelt)

2. Hvorfor skal du ha noen som heter Carl, Preben eller Fabian til å synge på tv? :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
masse fulle programledere(virka det som) og nesten igenting som funka teknisk heller. og dette betaler vi faktisk for.

Samtlige programledere hadde nok fått sparken om de faktisk VAR fulle.... Derfor er det mer sannsynlig at de bare LOT som.. Som bare er trist...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Ekstremt dårlig programleder, NRK burde heller satse på ekstrem programleder forvandlig eller oppussing eller noe :tease:

Jepp!

Sørg for å få med både Nicholas fra Topp20 og Gaute Grøtta Grav. De to verste programlederne jeg har vært borti i hvertfall.

Lenke til kommentar
Herregud da folk. Bruk energien deres på noe fornuftig i stedet. Liker dere ikke programmet, finnes det alltid andre kanaler. Hvis ikke, har Tv'en faktisk en avknapp.

Vel, folk har rett til å klage når vi ser hva lisenspengene går til.

Lenke til kommentar
Herregud da folk.  Bruk energien deres på noe fornuftig i stedet.  Liker dere ikke programmet, finnes det alltid andre kanaler.  Hvis ikke, har Tv'en faktisk en avknapp.

Nei det har du ikke. NRK er pålagt å lage tv-program til ALLE interessegrupper, også de som liker karaoke. Det er dette som er en av styrkene til NRK, altså de lager ikke bare populære program som "alle" ser, men også program for de med sære interesser.

Lenke til kommentar
Herregud da folk.  Bruk energien deres på noe fornuftig i stedet.   Liker dere ikke programmet, finnes det alltid andre kanaler.  Hvis ikke, har Tv'en faktisk en avknapp.

Nei det har du ikke. NRK er pålagt å lage tv-program til ALLE interessegrupper, også de som liker karaoke. Det er dette som er en av styrkene til NRK, altså de lager ikke bare populære program som "alle" ser, men også program for de med sære interesser.

Der er ikkje snakk om sære interesser, men fulle folk som driter seg ut på TV.

Kvifor i alle dager skulle ikkje folk ha lov til å klage?

Lenke til kommentar
Herregud da folk.  Bruk energien deres på noe fornuftig i stedet.  Liker dere ikke programmet, finnes det alltid andre kanaler.  Hvis ikke, har Tv'en faktisk en avknapp.

Kult program i bygda di det der eller?

Lenke til kommentar

NRK skal lage programmer som kanskje ikke lønner seg kommersielt. Men det gjør nok dette programmet, SMS gir inntekter til NRK. Greit hvis folk vil ha karaoke-TV, men da får man holde det på et seriøst nivå, med seriøse dommere som klarer å skille de forskjellige fra hverandre, og som klarer å ta notater.

TV Norge, vår alles kommersielle TV-kanal hadde fint kunnet hatt karaoke-TV. Det er ikke et sært NRK-produkt som man trenger lisens for å finansiere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...