Thomas J.L Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 De måtte sikkert ha noe å fylle et tidsrom med Lurer på hvor mange seere de har Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Ærlig talt, nrk må kunne komme på noe bedre enn dette. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Ærlig talt, nrk må kunne komme på noe bedre enn dette. Det blir jo tross alt sendt på NRK2 da, hvem er det som egentlig ser på det?? Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Haha, nettopp sett kveldens sending. Programmet er herlig absurd :!: Programlederen sliter så til de grader! Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Tror det var det mest idiotiske jeg noen gang har sett på norsk TV, var nesten så jeg skjemtes på dere vegne.... men det finnes sikkert de som ser på slikt.. Yeee, innlegg 600 Lenke til kommentar
diversity Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 kom over dette programmet idag også.. like morsomt enda Aylar var der Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 At NRK ikke stopper galskapen er ikke til å fatte. GALSKAP! Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Nå skal vi se NRK har circa, 20 seere i utenom forumet, og 5 seere i forumet. Det vil si at det har 25 seere Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Også sier de at den som ringer skal synge en tekst som melodien IKKE passer til.. Det er så jævla fattig! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Jeg siterer meg selv fra Siste Ordet i går. Vi hadde en liten viktig sammenkomst i går, eller, pappa hadde... Jeg ble kastet ut hjemme hos en kamerat ganske tidlig, så jeg var vel hjemme ca 9. Senere på kveldene nder jeg og mamma opp i TV-stuen og zapper. Vi blir stående på tidenes mest tragiske program, ifølge mamma, også tidenes mest rølpete program. (And I agree...). Programmet het Karaoke-TV, og er funded av NRK. NRK, statskanalen, sender KARAOKE-TV! Oh my gosh... Her ser vi hva lisenspengene går til. Trodde det var TV-Norge, de kunne jeg godtatt noe sånt på, men NRK? Dessuten, det ringte ikke inn en eneste ekte korjente som kunne synge. Ei eller Carl, Preben eller Fabian. Her gikk i det folk fra Lillestrøm, Trondhjem og Tromsø, med innslag fra Vardø/Vadsø. Jeg forstod ikke halvparten av det som ble sagt en gang jeg... Aylar (på NRK jah...) skulle være jury-formann... Den stakkars programlederen spurte henne til slutt hvem hun syntes var best. Sitat: "For å være ærlig, jeg husker ikke hvem som sang hva, eller hvem som sang hvordan"... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Aylar fremstår ikke som spesiellt intelligent, akkurat. Og når det gjelder dette programmet.. Hvor tar de det fra? Må være det veikeste jeg noensinne har sett! Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Også sier de at den som ringer skal synge en tekst som melodien IKKE passer til.. Quoter meg selv her:P Er det bare jeg som opplever dette? : P Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Pointet er vel at de må¨ha litt forsinkelse på det, og at de som synger derfor må¨synge noe før det kommer på TV. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Så du det i går JoachimR? Fikk du med deg de fulle trønderne? Jeg holdt på å dø -- er det mulig? Selve konseptet er elendig nok, men de folka som er med i studio, alt, det er bare så. Trist! Lenke til kommentar
Dav1D Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Fulle programledere, Tekniske problemer, rot, ok konsept, men de kunne ha gjort det tusen ganger bedre!!! Det programmet burde bli tatt av lufta det er bare negativt. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) jeg sang med jeg men det var javelig amatørmessig. og hu dama var latterlig. greide ikke ta et hint om at innringerne ike skjønte hva hun prata om hahaha, Endret 11. juni 2005 av norma_saw Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) Så du det i går JoachimR? Fikk du med deg de fulle trønderne? Jeg holdt på å dø -- er det mulig? Selve konseptet er elendig nok, men de folka som er med i studio, alt, det er bare så. Trist! Ja. Jeg og mamma så på, og vi ble begge pinlig berørt. Men ille, og ja, det var det... Endret 11. juni 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Eg er mest overraska over at dei lagde episode 2 etter premieren. Makan til Drittprogram skal du leite lenge etter. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Hmm, nå som jeg skulle nyte epsiode 2 på nett-tv finner jeg det ikke. Har de fjerna det eller? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Hmm, nå som jeg skulle nyte epsiode 2 på nett-tv finner jeg det ikke. Har de fjerna det eller? Isåfall er de tikke noe stort tap... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå