Gå til innhold

skandale på nrk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud, noe så utrolig morsomt! (ironisk...) Hadde det vel like morro av å se dette som å se på grasset gro. Herregud hu dama og han topp20 fyren er jo helt "sørpa".. Ærlig talt vil ikke se detta programmet om jeg så hadde fått betaling ass. Herregud studio så jo ut som rommet mitt med hvite pappvegger jo!!!! Vertinna glemmer hva hu skal si hele tida! Lo litt (ærlig talt) når hu mista den øreproppen ut av øret da, eller når hu snøvla etter å ha satt strå i håret på han norskutlendingen (topp20 fyren :p ).

Herregud jeg skal så not se detta programmet igjen ass. Nei gutter og jenter av dette norske hardwareforum; "feast your eyes on this!" :!:

PS! Er jeg den eneste her som hater nesten all norsk TV eller?

edit: ehhh, :blush: leif du...

Endret av daniel_984
Lenke til kommentar
noen som så karoke tv?

Det må rett og slett være noe av det værste og mest lavmål som noen gang har blitt vist på norsk tv.

masse fulle programledere(virka det som) og nesten igenting som funka teknisk heller. og dette betaler vi faktisk for.

NRK er da iallefall ærlige og kaller det for "Karaoke-TV" og ikke for "Idol" som TV2 gjør... :D

Det var da mer underholdende enn Idol 2005 var iallefall! :p

Lenke til kommentar
noen som så karoke tv?

Det må rett og slett være noe av det værste og mest lavmål som noen gang har blitt vist på norsk tv.

masse fulle programledere(virka det som) og nesten igenting som funka teknisk heller. og dette betaler vi faktisk for.

NRK er da iallefall ærlige og kaller det for "Karaoke-TV" og ikke for "Idol" som TV2 gjør... :D

Nei, jeg vet du var sarkastisk! Men seriøst, det er et dumt utsagn. Det var ikke morsomt engang! Karaoke TV er irriterende, og utrolig dårlig redigert, og utført!

Lenke til kommentar
noen som så karoke tv?

Nei, jeg vet du var sarkastisk! Men seriøst, det er et dumt utsagn. Det var ikke morsomt engang! Karaoke TV er irriterende, og utrolig dårlig redigert, og utført!

Sarkastisk? Jeg? :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...