Z4rgo Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 gleder meg til det begynner jeg Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Jeg ser ikke humoren som dere ser, hva jeg ser? jo, jeg ser et drittsåelig program, jeg blir kvalm av å se på! Alle er jo dritings jo! Lenke til kommentar
Flens Vrangnæs Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Dette er trolig det pinligste jeg har sett på tv på lang tid. Huff... Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Herregud, noe så utrolig morsomt! (ironisk...) Hadde det vel like morro av å se dette som å se på grasset gro. Herregud hu dama og han topp20 fyren er jo helt "sørpa".. Ærlig talt vil ikke se detta programmet om jeg så hadde fått betaling ass. Herregud studio så jo ut som rommet mitt med hvite pappvegger jo!!!! Vertinna glemmer hva hu skal si hele tida! Lo litt (ærlig talt) når hu mista den øreproppen ut av øret da, eller når hu snøvla etter å ha satt strå i håret på han norskutlendingen (topp20 fyren ). Herregud jeg skal så not se detta programmet igjen ass. Nei gutter og jenter av dette norske hardwareforum; "feast your eyes on this!" :!: PS! Er jeg den eneste her som hater nesten all norsk TV eller? edit: ehhh, leif du... Endret 3. juni 2005 av daniel_984 Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 noen som så karoke tv?Det må rett og slett være noe av det værste og mest lavmål som noen gang har blitt vist på norsk tv. masse fulle programledere(virka det som) og nesten igenting som funka teknisk heller. og dette betaler vi faktisk for. NRK er da iallefall ærlige og kaller det for "Karaoke-TV" og ikke for "Idol" som TV2 gjør... Det var da mer underholdende enn Idol 2005 var iallefall! Lenke til kommentar
Mr.Andersen Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Tragisk dårleg, men eg lo no godt! Spesielt av japsen i bakgrunnen og når ho skulle skriva ned namnet til han Arild. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 fy så dårlig. det verste er at folk betaler for den driten der også Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 noen som så karoke tv?Det må rett og slett være noe av det værste og mest lavmål som noen gang har blitt vist på norsk tv. masse fulle programledere(virka det som) og nesten igenting som funka teknisk heller. og dette betaler vi faktisk for. NRK er da iallefall ærlige og kaller det for "Karaoke-TV" og ikke for "Idol" som TV2 gjør... Det var da mer underholdende enn Idol 2005 var iallefall! Nei, jeg vet du var sarkastisk! Men seriøst, det er et dumt utsagn. Det var ikke morsomt engang! Karaoke TV er irriterende, og utrolig dårlig redigert, og utført! Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 noen som så karoke tv?Det må rett og slett være noe av det værste og mest lavmål som noen gang har blitt vist på norsk tv. masse fulle programledere(virka det som) og nesten igenting som funka teknisk heller. og dette betaler vi faktisk for. NRK er da iallefall ærlige og kaller det for "Karaoke-TV" og ikke for "Idol" som TV2 gjør... Det var da mer underholdende enn Idol 2005 var iallefall! Nei, jeg vet du var sarkastisk! Men seriøst, det er et dumt utsagn. Det var ikke morsomt engang! Karaoke TV er irriterende, og utrolig dårlig redigert, og utført! Sarkastisk? Jeg? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Rart at VG ikke har skrevet om detta programmet enda! Lenke til kommentar
Blod Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Rart at VG ikke har skrevet om detta programmet enda! er sikkert ikke alt som er verdt å skrive om... (og da er det ille...) Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Man skulle tro programmet var sponset av AA. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Var like dårlig denna gangen også ser jeg huff. folk burde boikotte lisens pengene Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) dritt program!! noe av det verste jeg har sett, og fy faen hu dere tv-vertinna var stygg!! minna om en skrukket paprika Endret 5. juni 2005 av Litejk Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Jeg såg reklamen for det, og synest at programmet ser elendig ut. Lenke til kommentar
audhage Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 er i vertfall bedre en idol Enig Lenke til kommentar
Z4rgo Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 er i vertfall bedre en idol Åja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå