Gå til innhold

skandale på nrk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så litt av dette programmet jeg også. Det var så tragisk at jeg rett og slett ikke orket å se på mer, og ble flau på de som var med sine vegne. Alle som var tilstede i studio (til og med kamerafolkene!) virket påvirket av alkohol, samt flere av de som ringte inn. :lol:

Da jeg så tittelen på denne tråden tenkte jeg med en gang på karaoke TV. Konseptet virket greit nok det, men gjennomførelsen var noe helt annet...

Lenke til kommentar

Helt forferdelig. Alle er jo ehlt klart DRITA fulle. Alle ler og halvsnakker/ler snøvlende i bakgrunnen. Særlig hun i lyserosa topp. Huff. Jeg blir flau på deres vegne. Og programlederen. Alt er halvslapt, lyset og filmingen er så ræva at JEG kunne gjort det bedre. Og de som ringer inn. Nei, fader rullan. :!:

Lenke til kommentar
noen som så karoke tv?

Det må rett og slett være noe av det værste og mest lavmål som noen gang har blitt vist på norsk tv.

masse fulle programledere(virka det som) og nesten igenting som funka teknisk heller. og dette betaler vi faktisk for.

NRK er da iallefall ærlige og kaller det for "Karaoke-TV" og ikke for "Idol" som TV2 gjør... :D

Lenke til kommentar

Haha, så ikke så mye av programmet, men det var humor. Programlederen glemte ved flere anledninger hva hun skulle si, og hele gjengen virket mer eller mindre beruset :!: Haha, han ene av de 5 som skulle synge den ene sangen, fant ikke helt roen med tonene og teksten, flaut :)

Lenke til kommentar
var det hu litt eldre dama fra bergen som var programleder denne gnagnen også?

må nesten quote meg selv litt.. så nettopp reklame for det på tven...

kom på at hun litt eldre bergenseren er på Mess-TV.. Hun pleier å være host for karaoke-greia som de arrangerer iblant.. Det er kanskje det mest tåpelige jeg har sett... Og da konkluderer jeg med at jeg ikke har sett det på NRK.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...