audhage Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Synes det var morro jeg. Det var vel noe av det dårligste jeg har sett i mitt liv. Men som sagt, morro var det. Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Fy faen! Måtte bare le av de som sang YMCA :!: Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 :!: hehe :!: Tror dere det tv programmet kommer til å fortsette? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 noen som så karoke tv? Japp, jeg og frøkna kom over det igårkveld, temmelig håpløse greier. Et par fulle eldre kvinner som sang surt, jadda, koselig. Lenke til kommentar
r Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Så litt av dette programmet jeg også. Det var så tragisk at jeg rett og slett ikke orket å se på mer, og ble flau på de som var med sine vegne. Alle som var tilstede i studio (til og med kamerafolkene!) virket påvirket av alkohol, samt flere av de som ringte inn. Da jeg så tittelen på denne tråden tenkte jeg med en gang på karaoke TV. Konseptet virket greit nok det, men gjennomførelsen var noe helt annet... Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Helt forferdelig. Alle er jo ehlt klart DRITA fulle. Alle ler og halvsnakker/ler snøvlende i bakgrunnen. Særlig hun i lyserosa topp. Huff. Jeg blir flau på deres vegne. Og programlederen. Alt er halvslapt, lyset og filmingen er så ræva at JEG kunne gjort det bedre. Og de som ringer inn. Nei, fader rullan. :!: Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 ahahahahahhaaaaaaaaaaaaaaa Fitty eff så bra...haha :lol: Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Dette burde jeg fått med meg, når går neste episode? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Dette burde jeg fått med meg, når går neste episode? http://go.nrk.no/ego/2100/http://www7.nrk....edkategori_id=2 Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 de var sånn passe fulle de der ja noen som har sett den der karaoke kampen på tvnorge? nesten like tragisk Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 noen som så karoke tv?Det må rett og slett være noe av det værste og mest lavmål som noen gang har blitt vist på norsk tv. masse fulle programledere(virka det som) og nesten igenting som funka teknisk heller. og dette betaler vi faktisk for. NRK er da iallefall ærlige og kaller det for "Karaoke-TV" og ikke for "Idol" som TV2 gjør... Lenke til kommentar
M-J Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 idol er faktisk ganske mange ganger bedre. Og jeg er IKKE fan av idol. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) Sitter å ser på nå. Er så latterlig dette her! edit: dette blir bare bedre og bedre!! haha! teksten forsvinner osv! Endret 29. mai 2005 av razh0r Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Det er det mest tragiske jeg noen gang har sett Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Haha, så ikke så mye av programmet, men det var humor. Programlederen glemte ved flere anledninger hva hun skulle si, og hele gjengen virket mer eller mindre beruset :!: Haha, han ene av de 5 som skulle synge den ene sangen, fant ikke helt roen med tonene og teksten, flaut Lenke til kommentar
diversity Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Haha.. bladde forbi det.. Trodde ikke topp20 programlederen kunne synke noe lavere.. men der tok jeg feil Lenke til kommentar
Musty Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 var det hu litt eldre dama fra bergen som var programleder denne gnagnen også? må nesten quote meg selv litt.. så nettopp reklame for det på tven... kom på at hun litt eldre bergenseren er på Mess-TV.. Hun pleier å være host for karaoke-greia som de arrangerer iblant.. Det er kanskje det mest tåpelige jeg har sett... Og da konkluderer jeg med at jeg ikke har sett det på NRK.. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 I kveld går det på TV igjen folkens Lenke til kommentar
diversity Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 I kveld går det på TV igjen folkens Skal hoppe innom.. Tror jeg skal nedom en kompis.. så da kan vi drikke å le av det Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Ja, dette blir "gøy". Så på forrige gang, og da så jeg ikke "humoren" i det. Men denne gangen skal jeg sette meg i stolen og le! Først MadTV og så karaoke TV. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå