M-J Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 noen som så karoke tv? Det må rett og slett være noe av det værste og mest lavmål som noen gang har blitt vist på norsk tv. masse fulle programledere(virka det som) og nesten igenting som funka teknisk heller. og dette betaler vi faktisk for. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Var innom det ja. Det første jeg tenkte var "dette kommer det til å bli bråk om" Overskriften i VG i morgen kommer til å være "Fylle-TV på NRK" Lenke til kommentar
M-J Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 Programledern bare surra og huske ikke en dritt av hva hu skulle si noen gang. er på nrk 2 kl 23.20. hver fredag. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 ligger vel kanksje på nett tv. ekke sikker Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Fant bare reklamen for programmet på nett-tv'n. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Fy flate for noe dritt! Virka som hele crewet var fulle, kameraet var elendig, det tekniske var elendig. Dette var bare forferdelig!!!! Lenke til kommentar
duda Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 hahahaa.....må være noe av det dummeste som har gått på norsk tv. Programlederen var elendig, ting virket ikke som det skulle. Latterlig dårlig. Selv om konseptet er bra, så var dette en elendig utførelse. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Er dette et helt nytt program? Hadde vært morsomt å sett det i reprise(hvis de tør sende det i reprise da) Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 noen som så karoke tv?Det må rett og slett være noe av det værste og mest lavmål som noen gang har blitt vist på norsk tv. masse fulle programledere(virka det som) og nesten igenting som funka teknisk heller. og dette betaler vi faktisk for. Det heile blei jo underholdning i seg sjølv. :!: Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Værre enn "Du skal høre mye"? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Det ligger på NRK.no under nett tv ja Ahahahahaha! Programlederen sjangler, snøvler og vifter med armene jo! Alle er jo fulle... Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) noen som så karoke tv? du kødder? var det et karaoke-program på nrk? no må jeg ringe til vg og dagbladet og alle ukeblad! edit: sier lit om nrk! Endret 28. mai 2005 av M.F. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Værre enn "Du skal høre mye"? Det er jo faktisk morro då... Eg vart rett og slett fortvila når eg såg reklamen for Karaoke. Skulle trudd dei hadde tatt det frå 1970-arkivet. Håper det blir mulig å streame eller laste nde snart. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Så det. Helt fantastisk at lavmål kan nå så.. lavt. Må være noe av det mest poengløse jeg noensinne har sett. Endret 28. mai 2005 av aero^^ Lenke til kommentar
Musty Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 var det hu litt eldre dama fra bergen som var programleder denne gnagnen også? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 var det hu litt eldre dama fra bergen som var programleder denne gnagnen også? Nei, det var ei trønderdame i midten av 30 årene. Er det lov å sende sånt på lufta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå