Elefantons1 Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Jeg lurer på hvordan jeg kan få word dukumenter inn på en/min hjemmeside. Jeg tenker ikke slik at folk kan laste den ned, men at den, (word-fila), ser ut sånn som den gjør i Word. Jeg bruker Dreamweaver, og kan ikke bruke Copy>Paste metoden, for da faller jo alt av bakgrunnsbilder, bilder, fete bokstaver m.m vekk... Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
zokra Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Åpne med word, lagre som webside Åpne websiden med DW, commands->clean word html Dette er den enkleste måten Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Jeg lurer på hvordan jeg kan få word dukumenter inn på en/min hjemmeside. Jeg tenker ikke slik at folk kan laste den ned, men at den, (word-fila), ser ut sånn som den gjør i Word. Jeg bruker Dreamweaver, og kan ikke bruke Copy>Paste metoden, for da faller jo alt av bakgrunnsbilder, bilder, fete bokstaver m.m vekk... Hva kan jeg gjøre? Det finnes ikke noen enkel måte å gjøre det på. Det beste er å kopiere all teksten inn i en fil og manuelt legge inn bilder, musikk, roterende GIF-animasjoner o.l. Les mer på http://htmldog.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå