Lautsprecher Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 hei. Jeg tenkte jeg skulle ordne meg en DVD med flere filmer på(AVI-XviD), med meny. Hva er enkleste måte å gjøre dette på? Lenke til kommentar
PoW Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Hei. Det kan du gjøre med et enkelt program. Veldig lett å bruke. http://www.pegasys-inc.com/en/product/tda.html Lenke til kommentar
kiios Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 det går jo også å lage dvd meny enkelt i nero også da Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 det går jo også å lage dvd meny enkelt i nero også da hvordan? Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Du har sikkert NeroVision Express og det er denne du bruker. Åpne NeroVision Express-->Make DVD-->DVD-Video-->Add Video Files (så velger du de filene du vil ha med)-->Dobbelsjekk at "Create Menu" er haket av (nederst: More)-->Next-->Så kommer du dit du lager menyer. Trykk "Edit Menu" for å forandre på den. Så er det bare å leke seg litt, prøve og feile. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 Nero støtta vist ikke AVI, kun standard DVD-filer. Andre alternativer? Lenke til kommentar
PoW Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Ganske sikker på at programmet jeg linket til kan konvertere fra AVI... Last ned Trial eller noe Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Prøvde TMPGEnc men fikk opp at jeg ikke kunne bruke .avi filer. Lenke til kommentar
PoW Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Å? Jeg har fått det til. Kommer kanskje an på om det er divX osv... Lenke til kommentar
IceHunter Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 jeg heller fikk ikke til å bruke AVI bare mpg filer!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå