krister461 Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Hallais. Har fått meg en k700i. Er relativt fornøyd, men det plager meg at jeg må stoppe mp3-spillingen om jeg skal bruke telefonen. Dvs. om jeg mottar en melding kan jeg lese den og svare og alt. Men, om jeg vil gjøre noe med mobilen selv så må jeg stoppe mp3-spillingen for å komme inn på menyer og skrive melding osv. Noen som har en løsning på dette? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Hmm, det skjer vel ikke når du trykker på Minimer..? Da kan man bruke den helt vanlig. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 Aha...takk skal du ha! Lenke til kommentar
siggn Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 du har vel ikke tilfeldigvis et forslag til akuratt samme spørsmål på en Samsung sgh-e720 har hatt samme problemet, skulle faktisk til å lage en post selv straks å spørr om noen visste det. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 E720 kjører et java-basert mp3 spiller (??), så du må kjøre programmet på likt med annet, noe som bare symbian kan Lenke til kommentar
siggn Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 så du sier at e720 ikke har symbian , så i teorien er det ikke mulig å høre på musikk mens man driver med noe annet.? men, til gjengeld kan man jo høre på musikk når telefonen er lukka. det liker jeg, med egne mp3 knapper forran. (genialt) Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Noen telefoner kan man gjøre det med, og noen kan ikke. Tror det er fordi (som tidligere nevnt) Java-basert. Hadde den brukt vanlig, så hadde det nok gått. Er litt i tvil selv Men ellers er jo e720 en super telefon! (har D500 selv, så jeg vet hvordan det føles å eie en) Endret 28. mai 2005 av Slurt-is Lenke til kommentar
siggn Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) skal være helt ærlig, fatta ikke så mye av den java basrte greia di, men over til noe annet. når vi er innpå det med java. når jeg wapper på e720 så går jeg for,eks. inn på java spill på wappen å skal kjøpe et, da står det plutselig at din telefon ikke har java så jeg kan ikke downloade noen spill, men er jo litt rart fordi jeg har jo java. jeg har jo flere forhåndsinstallerte java-spill og.,., hmmm sitert fra wappen på e720: ( u need java in order to download any java games) men min java er jo for pokker i order noe tips slurt-? eller noen andre? Endret 28. mai 2005 av siggn Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Den har java (selvsagt) men ikke alle spill fungerer på e720, uheldigvis. Gå inn på Cellus sin javaspill , og se om de fungerer på e720. Har karaoke på min D500 selv (kjøpte det på cellus) og det er sjef. Lenke til kommentar
siggn Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) takker for hjelpen slurt-is, skal prøve dt ossen sang tok du forresten.? Endret 28. mai 2005 av siggn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå