Winydancer Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Heisann..! i det siste, så har CS 1.6 klikket hos meg Når jeg starter spillet får jeg full lyd i det ekle intro greiene når du velger server osv.. men ingame så er det ikke lyd uannsett hva jeg gjør..!! Noen som vet hva som er galt?? Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Volume 0.8 f.eks? Hæ Ja, når jeg skrive volume i console står det på 0.8000 Endret 28. mai 2005 av nooper Lenke til kommentar
Werlin Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Holdt på å si.. du har ikke installert 1.5 og switcher mellom windows og cs? Gå inn på options å prøv å lek litt med de instillingene der, kanskje du har satt på noe eax eller a3d (eller hva de nå greiene heter) Prøv å skru av det, ikke sikkert du har støtte for det. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 Hehe Når jeg joiner en server så dette jeg ut i windows pga reklame, men det har altid skjedd men har ikke blitt problemer av det før Leket med alle options og det skal vere riktig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå