mESA Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Det er sikkert en del poster før, men jeg fant ikke. (mamma sier til meg hele tiden at jeg ikke er flink til og lete etter ting:p) Men jaja, jeg hadde ikke dette problemet for noen uker siden, det bare dukket opp no når jeg skulle se film. Jeg har ikke gjort noe med oppsettet, installert eller uinstallert noe som helst. VideoKabelen har vært i hele tiden og jeg har ikke gjort noe med den, men før viste det bilde. Igår viste det ikke at det var noe kabel fra pc----> tv, men idag kom det. Jeg har sjekket, kablene er helt inni. Men bildet kommer ikke, jeg har ikke testet med lyd, men tipper det ikke har noe og si. Noen som vet hva som er problemet? (trenger vel ikke oppgi data specc, har vel ingenting og gjøre) har eller ikke hatt noen problem med det før, og jeg bruker programmet som ble installert med skjermkortet (ati, radeon 9,8k XT) Har egentlig ikke noe imot og bruke det programmet, vil bare finne ut hva som feiler pc'n no. Hvis dette er feilpost så beklager jeg. Er neimenn ikke sikker hvor jeg skal poste, noen gang:P. Endret 27. mai 2005 av MeSa Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 har du prøvd å aktivere skjermutgangen. husk også at det finnes innstillinger for hvordan du skal kjøre skjermene. Hvis du en gang har tatt ut kablene så kjører den bare ut signal på en av portene VGA eller DVI spørs helt hva som er primary skjermen din. Gå inn og sett slik at du sender du på VGA eller DVI og TV. Da skal det fungere Lenke til kommentar
mESA Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Har ikke tatt ut kabelen såvidt som jeg vet, og hvordan aktiverer jeg skjermutgangen da? Jeg gjør det jeg gjorde før for og få bilde på tv'en. Jeg kan teste et annet programm, se om det funker, noen som har en ide ? Hvordan går jeg inn og gjør at den sender vga og tv? Endret 28. mai 2005 av MeSa Lenke til kommentar
mESA Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 Ingen som vet hvordan jeg skal fixe dette? :S Vil få bilde på tv'n :S Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 høyreklikk på desktop --> egenskaper --> innstillinger --> advanced og så skal det ligge et sted der Lenke til kommentar
mESA Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 Fant det ikke, jeg prøvde og trykke på tv skjerm only, altså jeg tok vekk dataskjermen. Men da ble det svart på begge skjermene og jeg måtte restarte, finner ikke ut hvordan jeg gjør at den sender vga og tv, satt på advanced greiene ganske lenge igår, men fant det ikke ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå