Lættis Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Jeg prøver å koble til mitt lokale nettverk, men det vil ikke fungere. Jeg har nyeste bios, nyeste chipsetdrivere, instillingene på nettverksforbindelsen er satt riktig og jeg har prøvd en annen kabel. Når jeg satt inn et PCI Ethernetkort funka det med en gang. Det skal vel ikke være nødvendig med noen ekstra drivere til den kontakten for at det skal fungere? (Kjører winxppro) Hva mer kan jeg prøve før jeg kan konkludere med ødelagt ethernetkontakt på HK? Endret 27. mai 2005 av Lættis Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 det kan hend at du ikke har installert driveren riktig eller,at det kan oppsto en feil, har hatt det samme,men etter at jeg lasta ned den driver på internett så gikk det faktisk bra! Lenke til kommentar
friskies Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Det er ihvertfall èn versjon av chipsetdriverne der ethernet-driveren ikke blir installert. Kan være at du har den Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Har opplevd å måtte installere nettverksdriveren manuelt på flere NF7-S V2.0 kort, men etter dette fungerer de utmerket. Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 Det er ihvertfall èn versjon av chipsetdriverne der ethernet-driveren ikke blir installert. Kan være at du har den Jeg bruker nForce 5.10 chipsetdrivere. Noen som har en link til et sted hvor jeg kan få tak i ethernetdrivere til mitt kort? Lenke til kommentar
SilverBack Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Har du husket å enable ethernet i bios? Hadde selv glemt det en gang, og skjønte ikke hva som var galt... Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 Har du husket å enable ethernet i bios? Hadde selv glemt det en gang, og skjønte ikke hva som var galt... Husker du hvor i bios du gjorde dette. Er ikke så kjent i biosen til dette kortet enda. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Har du husket å enable ethernet i bios? Hadde selv glemt det en gang, og skjønte ikke hva som var galt... Husker du hvor i bios du gjorde dette. Er ikke så kjent i biosen til dette kortet enda. Alt står i manualen din hvor de forskjellige tingene står, er bare å lete Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 Har prøvd litt mer og sett på tips som har kommet. Det er fortsatt ikke liv i kontakten Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 avinstaller nettverkskortet i enhetsbehandlingen, legg inn support cd , restart maskin , la den søke opp nye drivere, kontroller om nettverk er på i bios, har du fremdeles trøbbel er pci kort løsningen , mulig det ligger en konflikt som rettes ved formatering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå