fisk73 Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Jeg synes selvsagt selv jeg fikk ett flott bilde, men hva synes dere? BIldet er tatt på 17.mai i år, strand i Danmark, med et Nikon Coolpix 5200. Jeg har selvsagt vært nødt til å komprimere det en god del, da jeg ikke har noen hjemmeside å legge det ut på, dessverre. Jeg er veldig glad i å ta bilder, men jeg har liten trening, og lurer selvsagt på, hva kunne jeg gjort bedre i dette tilfellet? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Tips: Reduser heller opploesningen en smule, foer du komprimerer bildet saa hardt som her. Bildemessig et fint bilde, men det er liksom ingenting som skjer annet enn boelgene som slaar inn over stranden, noe som skjer ca. hvert femtende sekund uansett... Savner liksom blikkfanget. Ellers er komposisjonen fin, med baade horisontlinje og sol plassert i det gyldne snitt:) Men som sagt, litt 'kjedelig' naar selve blikkfanget mangler. Lenke til kommentar
fisk73 Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 Det er tatt helt nede på stranden, så det er ikke store bølgene... Men ja, er vel litt lite liv der.. Jeg mener jeg kjørte det på 3mpx oppløsning, og ønsker ikke å gå noe lavere enn det. Vet det ikke blir bra siden jeg må komprimere det så mye Mer liv i dette bildet, selv om det er "feil" årstid.. Tatt med Nikon Coolpix 2100 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå