B4stian Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Kan noen hjelpe meg? Og kan jeg bruke Gmail og Hotmail? Hva skal jeg fylle ut i feltene? (se bilde ) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 noe må vel vite noe da? Har også prøvd med dette oppsettet: Kople til med: Netcom GRPS Protokoll: POP3 Innkomn. server: pop.gmail.com Innkomn. port: 995 Kryptering: ingen Postboks: <blank> Passowrd: ****** Utgående server: smtp.online.no Utgående port: 25 E-postadresse: [email protected] (de siste alternativene er blanke eller av) Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 har du aktivert ssl på port 995 på innkommende server? Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 der var feilen din ja, du må aktivere krypteringen. testet nå og gmail funker på min. Lenke til kommentar
ebbe77 Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Du må også endre: Utgående server: smtp.online.no til: Utgående server: smtp.netcom.no ut fra at du bruker NetCom slik du beskriver. Fungerer fint på min med NetCom Lykke til! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 Ok, da var begge deler gjort. Skal krypteringen være på både inngående og utgående? Den står fortsatt på "Finner server"... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå