Destructionz Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Dette er en guild laget av to av lederne av Warriors of Faith, vi har eksistert i circa 3 uker og de fleste er erfarne spillere. Vi er ikke en norsk only guild, dette er en international guild som spiller på Europe serveren. Krav for å joine oss: - Vi tar imot alle men ser helst at du har litt erfaring i spillet. - Må være en aktiv spiller - Være delvis aktiv i guild chat - Ikke spamme eller oppføre seg barnslig. - Må kunne skrive engelsk Folk som er med: -Lord Pitt [Leader] -Ebbe The Ebb [Officer] -Zaxu Elmer [Officer] -Chloe Thord [Officer] -Tsukasa Kun [Officer] -Howling Shade -Gunnyboy Captain -Mage Nar -Kai Kobad -Crom The Warhammer -Max Mad -Lylas Wolvenhowl -Square Pusher Requests -Spør da folkens! PS: PM meg for å joine så fikser jeg det. Endret 27. mai 2005 av Destructionz Lenke til kommentar
mhaugan Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 veteran gw guild, når spillet knappt har vert ute en måned ? hah, GREIt lei. Lenke til kommentar
Destructionz Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 veteran gw guild, når spillet knappt har vert ute en måned ? hah, GREIt lei. Veteran i forhold til spillet, hvis en gw guild har vært i 3 uker er den veteran, der spillet har eksistert i en månede. Lenke til kommentar
mhaugan Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 når guild wars har vert ute i 2 år og du har spillt siden begynnelsen, da kan du kalle deg en guild war vet. Lenke til kommentar
Destructionz Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 når guild wars har vert ute i 2 år og du har spillt siden begynnelsen, da kan du kalle deg en guild war vet. Hva prater du om? Kalle meg en guild war? lol stikk. Hvis du ikke har noe relevant å komme me, ikke post her. Lenke til kommentar
mhaugan Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 "da kan du kalle deg en guild war vet." ... lær deg å les ordentlig eller gå å legg deg din lille fisse. Lenke til kommentar
Destructionz Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) "da kan du kalle deg en guild war vet." ... lær deg å les ordentlig eller gå å legg deg din lille fisse. Var jo det jeg sa, kalle deg en guild war. Du som skal stikke å legge deg siden du ikke har en dritt her å gjøre. Endret 5. juni 2005 av Destructionz Lenke til kommentar
.Martin. Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 tror han mener vet som veteran... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå