Gå til innhold

Har du noen gang hatt en kjedelig wipe?

Anbefalte innlegg

http://privat.bluezone.no/tolundb2//WOW/uldaman.jpg

Ikke bry deg om interfacen :p Måtte bare teste et par ting :p

Hadde 2 fine i går i BRD, presten vår ville ha det litt gøy av en eller annen grunn. Så han fant ut at mind control var gøy, sendte en mob ut i lavaen, og når mind control brøt kom den tilbake med halve instancet med seg. Enda mere artig var vel det at jeg var midt i en recast av soulstone da alle hoppa rett på meg.

Ikke lenge senere var vi nå kommet til området hvor man gjør detta beerkeg questet, og da fant serveren det for godt å lagge oss til døde og deretter dette ned.

Var artig det :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Instance: Gnomeregan

Party: Druid (33), Warrior (35-36), Priest (37), Priest (36)

Omtrent halveis inni instancen kommer vi til toppen av et slags "tårn", tror det var en boss på bunnen. Vet ikke helt hva det heter der/hva bossen heter, men vi kom ned en lang bakke til toppen av innsiden av et slags tårn virket det som.

Angriper en samling mobs, 3-4 humanoids og en slik mecha-strider. Siden vi er litt highlevel tenker druiden at dette er en fin anledning til å teste denne, noe det forsåvidt var.

Etter at alle "småfolka" er dau er det kun den MCede mechastrideren igjen og druiden får den GENIALE ideen å kaste den utfor kanten. Det var mer enn langt nok ned til å drepe players, men mobs tar visstnok ikke skade av fall....

Strideren kommer etter en stund tilbake (tok ganske lang tid), med sånn ca halve instancen og en boss i hælene. Grusom wipe. /cry

(Jeg var forresten druiden..... :blush: )

Edit: Fant kart; http://www.worldofwar.net/cartography/inst.../gnomeregan.php

Vi var på C der, rett før Thermaplugg.

Endret av E-Ton
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Engineering i instances=zeh wipe :blush:

Min Gnomish Battle Chicken fant ut at det ville være en god ide å charge Mograine (I SM). Fra cathedral-porten. /cry

Den der glemmer jeg ikke med det første :!:

Så snart vi åpner porten setter døds-høna strak marsj mot mograine :!:

Lenke til kommentar
Engineering i instances=zeh wipe :blush:

Min Gnomish Battle Chicken fant ut at det ville være en god ide å charge Mograine (I SM). Fra cathedral-porten. /cry

Hehehe, dagens første gode latter! :D

Var i SM igår, og roguen vi hadde med dro en halv Leroy når vi kom til Cathedral.

Klarte på en eller annen merkelig måte å dra med begge sidene, så da fikk vi brått en del selskap. Heldigvis fant paladinen vår ut hva soulstone var for noe (pallyen var lvl 40, aldri hørt om SS før) og ressa oss, så det ble jo egentlig ikke en ordentlig wipe.

Endret av JayHeM
Lenke til kommentar
Joa..

Var vell i SFK en gang..

Skulle ta arugal. Vi hadde slitt en stund med å komme til han, og endelig kunne vi drepe han! Vi var vell 1rogue(meg), 2warriors og 1 priest. Han hadde 3% hp igjen da alle utenom en warrior daua, og heldigvis greide han aa ta arugal! På vei tilbake til instancen leava alle gruppen. Jeg skulle ha arugals hode, som jeg ikke fikk pga. jeg daua. Jeg ble så SYKT sur da jeg så at alle hadde spawna i instancen.. Har vell prøvd meg på den instancen 4-5 ganger nå.. Alltid stikker en midt inni, eller så failer vi med arugal. Kjedligt.

få deg noen lvls til på ryggen, stealth inn så bruker du bare evasion og banker livskjiten ut av han :thumbup:

Lenke til kommentar

Vi skulle skynde oss til thermaplug i Gnomeregan. Derfor hoppet vi rett og slett ned på et stort tannhjul helt i begynnelsen. Vi begynte å ta et par mobs og alt gikk strålende. Plutselig kommer det en vegg av slike enraged invader. Den ene warrioren i "laget" vårt hadde slått på en mob rett før vi hoppet ned, som han sa "just for laughs." Hvem vet ikke at mobs i kke disengager i instance? :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...