Gå til innhold

Har du noen gang hatt en kjedelig wipe?

Anbefalte innlegg

Vi wipet netopp på Gehennas, 1% hp, tipper han hadde 100hp igjen kanskje. Alt har respawnet og vi må gå tilbake for alle brukte ankh/soulstone i håp om å drepe han :( Vi fant heldigvis ut at vi kan hoppe i lavaen rett ned til der Gehennas var, med litt healing så er lavasvømming 0 problem ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joa..

Var vell i SFK en gang..

Skulle ta arugal. Vi hadde slitt en stund med å komme til han, og endelig kunne vi drepe han! Vi var vell 1rogue(meg), 2warriors og 1 priest. Han hadde 3% hp igjen da alle utenom en warrior daua, og heldigvis greide han aa ta arugal! På vei tilbake til instancen leava alle gruppen. Jeg skulle ha arugals hode, som jeg ikke fikk pga. jeg daua. Jeg ble så SYKT sur da jeg så at alle hadde spawna i instancen.. Har vell prøvd meg på den instancen 4-5 ganger nå.. Alltid stikker en midt inni, eller så failer vi med arugal. Kjedligt.

Lenke til kommentar

hmm, hvis jeg tenker meg om så har jeg faktisk aldri hatt noen kjedelige wipes. enten har vi ikke hatt sjanse mot bossen ellers har vi eid den. wipet på 67% på ragnaros, men det var jo ikke kjipt. var bare gøy :D. men må inrømme at å wipe 4 ganger på rad på majordomo var kjedelig.

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
Noen som har hatt en Moro wipe er vel heller spørsmålet? :)

Jepp, vi hadde drept general Drak og det var noen som skulle ha de flotte eggene fra leeroy videoen. Da bestemte den ene priesten vår seg for å pulle mest mulig for så å ta vanish og HS. Var utrolig morro :!:

Lenke til kommentar

selv om det ikke var noen big deal, wipa vi på emperor en gang på grunn av en gnome mage. vi tok han ned til 5 % men den lille drittgnomen klarte på merkelig vis å bruke all manaen og alikavel skade 10 % av emperor :hrm: jeg som pala hadde 15 %. han ble kicka fra groupen og vi invita en warlock og da gikk det som smurt :!:

Lenke til kommentar

Hadde et utrolig kult UBRS run tidligere i dag hvor shamans både var main tank og main healer virket det som.

Det var nok av preist/druids og warriors, men vi måtte gjøre all jobben.

Masse krangling angående loot og vill pulling av mobs fra blant annet druiden sin side.

Det endte med 2 wipes på helt bisarre "umulig å bli wipa" steder, så raidet ble oppløst rett før Rend :E

Jeg fikk hvertfall sikra meg noen fine MC boots med +15 fire resist da... ;)

Endret av Omar
Lenke til kommentar
Jepp, vi hadde drept general Drak og det var noen som skulle ha de flotte eggene fra leeroy videoen. Da bestemte den ene priesten vår seg for å pulle mest mulig for så å ta vanish og HS. Var utrolig morro :!:

hm, hvis priest kan vanishe så må jeg skaffe meg den skillen. er lvl 56 nå, men har fortsatt ikke vanish

Lenke til kommentar

Tja, vi var i BRD, på veil til Bael'gar eller hva han heter (fire fyr som spawner lava klumper).

På veien dit skal du igjenom en sånn highway, der det er patruljer/vakter på 5 og 5, vi tok oss forsiktig frem på den ene siden (vi var minst 5 lvl's høyere) tenkte det skulle gå greit...

MEN, når vi hadde engaga den ene gruppa så kom patruljen, og når patruljen stoppet midt på veien, så kom den gruppa på andre siden fram og skulle /cheer eller noe, akuratt da fikk vi en runner, nuff said 10 ekstra elite adds.

Jeg som warrior tok en liten intidating shout -> retaliation og sweeping strikes, døde, nese warrior det samme, døde og så whipa de som overlevde resten av gruppa.

Vi pulla de forsiktig bort fra veien etterpå :-\

\\Sp33D

Endret av the_real_Sp33D
Lenke til kommentar

hm, hvis priest kan vanishe så må jeg skaffe meg den skillen. er lvl 56 nå, men har fortsatt ikke vanish

Ja, det var fade jeg mente..

Lenke til kommentar

Wipet ikke, men kommer allikevel ikke over hvor fantastisk bra programmert Arugal i Shadowfang Keep er.

3 manns-party med priest, druid og warrior.

Arugal presterer å teleportere seg til andre kanten av rommet og mindcontrolle priesten til å manaburne og SW:P druiden (meg).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...