Fat_ASS Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 jeg skal sende inn mitt forholdsvis nye skjermkort da det er feil på det. vet dere om en lur måte jeg kan pakke det på? har eska til kortet men er det nok? må jeg skaffe en til pappeske å putte korte inni? kan jeg pakke det i vanlig gavepapir kanskje? Lenke til kommentar
meeg Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Pakk det mest mulig tillsvarende det var når du fikk det. Det viktigste da er antistatisk pose og eske hvor det ligger stabilt. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Antistatisk pose rundt kortet er et must, hvis du har rotet vekk den du fikk når du kjøpte det kan du høre om posten har slikt. Bobbleplast eller litt plast av noe slag rundt kortet er heller ikke dumt bare for å være sikker. Gråpapir rundt selve esken du fikk kortet med går fint. Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 Antistatisk pose rundt kortet er et must, hvis du har rotet vekk den du fikk når du kjøpte det kan du høre om posten har slikt. Bobbleplast eller litt plast av noe slag rundt kortet er heller ikke dumt bare for å være sikker. Gråpapir rundt selve esken du fikk kortet med går fint. korte kom nå da ikke med noen atistatisk pose men jeg har en liggende her. har orginal eska til korte ennå men ikke den esken som alle delene jeg bestilte, var i. har putta antistatisk pose rundt korte å lagt det i orginal esken... tror jeg blir å gå for det gråpapiret jeg da. takker for svar... Lenke til kommentar
gsn Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Skjermkortet mitt kom levert i orginal boksen til skjermkortet med antistatiskpose rundt, skjemkortet lå løst ned i den boksen. Denne boksen lå ned i en annen igjen, derfor jeg anbefalte deg å pakke det litt ekstra inn. Når jeg bestillte et headsett fra netshop var det bare orginal embalasje + gråpapir, så tror det der skal gå bra Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 orginalembalasjen burde jo egentlig holde, med mindre kortet ligger løst inni der da. det verste er visst det er mye luft inni pakken, da gir den fort etter visst den får en litt tyngre pakke oppå seg. og ja, pakkene stables faktisk så de må tåle og få litt vekt oppå seg. Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 korte kom nå da ikke med noen atistatisk pose men jeg har en liggende her. Selvfølgelig kom kortet ditt i antistatisk pose! Med mindre du kjøpte det privat da... Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 Selvfølgelig kom kortet ditt i antistatisk pose! rolleyes.gifMed mindre du kjøpte det privat da... nei det kom ikke i noe antistatisk pose. hverken dette eller mitt gamle R9600XT kom i pose. de ligger fast i noe hard plastikk som er laget spess sånn at korte skal ligge stabilt. esska er ganske stabil ja så jeg skal dra å kjøpe gråpapir i dag..=) Lenke til kommentar
gsn Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 antistatisk pose i en papp eske er faktisk mest for at du ikke skal ødelegge det når du tar det ut av esken vill jeg tro, papp har ikke den egenskapen at det kan holde statisk elektrisitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå