Gå til innhold

Napa 1GB - Finnes det bedre spillere?

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å kjøpe Napa 1gb mp3-spiller på elkjøp. Den koster 999,-, hvilket er en rimelig pris. Den støtter imidlertid bare mp3- og wma-filer, og jeg husker ikke hvilke filer som finnes. Asf- og ogg-filer husker jeg, men det var et par til som også var brukt. Jeg trenger ikke noe særlig annet enn mp3, da, så jeg ender nok sannsynligvis opp med denne. Hva synes dere om den? Den oppfyller mine krav, men jeg funderte bare på filformatene. Burde den støtte flere filformater?

Link

..og forresten: er det noen som har erfaringer med denne? Vet dere om den har oppladbart batteri, og i så fall: hvordan lades det opp?

Endret av KaYcH
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kanskje du tenker på ACC? Det Apple/Ipod formatet.

Uansett; hold deg til mp3, du :)

Nei det var ikke det filformatet jeg tenkte på. Jeg holder meg til mp3, men jeg har noen få filer i et annet format enn mp3. Jeg trodde det var asf, men det var det ikke.

Uansett, jeg kjøpte den spilleren idag, men jeg har ikke åpnet den enda, og jeg har 30 dagers returrett, så post gjerne erfaringer ol. Spilleren har skjerm, 1GB minne, og den støtter mp3 og wma. Den har ikke radio, men det trenger jeg heller ikke. Den har stemmeopptaker, 6 lyd-presets, og ørepropper følger med. Den har ikke oppladbart batteri, men den trenger derfor heller ikke å lades opp gjennom USB-porten. Batteritiden er 18 timer, og overføringen skjer på USB 2.0. Spilleren kostet 999,-. Spilleren virket veldig rimelig, så spørsmålet mitt er: Finnes det rimeligere spillere i samme prisklasse?

Spillerne må oppfylle følgende:

- Ikke oppladbar gjennom USB-porten

- Må ha skjerm

- Må støtte mp3 :p

- Må støtte USB 2.0

- Ørepropper må følge med

- Må være minnebrikke(flashminne)basert

Edit: Navn på tråden endret

Lenke til kommentar
Kanskje du tenker på ACC? Det  Apple/Ipod formatet.

Nei! M4a var det.

Jaja, uansett skulle jeg gjerne ha sett folks meninger om dette:

Uansett, jeg kjøpte den spilleren idag, men jeg har ikke åpnet den enda, og jeg har 30 dagers returrett, så post gjerne erfaringer ol. Spilleren har skjerm, 1GB minne, og den støtter mp3 og wma. Den har ikke radio, men det trenger jeg heller ikke. Den har stemmeopptaker, 6 lyd-presets, og ørepropper følger med. Den har ikke oppladbart batteri, men den trenger derfor heller ikke å lades opp gjennom USB-porten. Batteritiden er 18 timer, og overføringen skjer på USB 2.0. Spilleren kostet 999,-. Spilleren virket veldig rimelig, så spørsmålet mitt er: Finnes det rimeligere spillere i samme prisklasse?

Spillerne må oppfylle følgende:

- Ikke oppladbar gjennom USB-porten

- Må ha skjerm

- Må støtte mp3 :p

- Må støtte USB 2.0

- Ørepropper må følge med

- Må være minnebrikke(flashminne)basert

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Har du åpnet pakken og tatt i bruk spilleren nå? Hvordan er i såfall dine erfaringer med denne?

Det er en god spiller! Den er praktisk, for den er driverløs i Win XP/2k, og den ordner mapper og slikt selv. Bare kopier inn mappene som om det var en vanlig USB-minnepenn, så ordner den resten. Den har også en veldig praktisk skjerm, som gjør det lettere å skifte mellom låtene, hvis du har et godt mappesystem. Den har ikke oppladbart batteri, så batteritiden er derfor lengre, og du har større frihet til å ta den med deg hvor du vil. Jeg har sett en del spillere med oppladbare batterier, og de fleste av dem måtte lades gjennom USB-porten. Dere tenker kanskje at det blir dyrt å kjøpe batterier, men det er feil. Hvis dere kjøper en separat batterilader, så sparer dere utgifter til batterier, i tillegg til at dere sparer miljøet, og dere får attpåtil lengre batteritid.

Jeg er storfornøyd med denne MP3-spilleren den er rimelig, og den fungerer akkurat slik som den burde. Den mangler ingenting, i hvert fall ikke for mitt bruk.

Lenke til kommentar

...og idag tok den kvelden. Jeg vet ikke hvorfor, men den vil ikke lenger gi verken lyd eller lys fra seg. Den har ikke fått større medfart enn minidiscspilleren og discmanen min, som visstnok skal tåle mye mindre. Den har heller ikke vært i kontakt med vann, og det er ikke batteriet det er noe gæærnt med. Når jeg kobler den til PCen vil den simpelthen ikke skru seg på, noe den har gjort uten batteri tidligere. Jaja, da blir det vel en tur bort på Elkjøp snart, da. :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...