Gå til innhold

LCD skjermer


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har vurdert å kjøpe meg en LCD skjerm ganske lenge nå, men klarer ikke å bestemme meg da det virker som om alle testene jeg har sett har forskjellige meninger.

 

Kom over et bra tilbud på Viewsonic VE700, VE800 og VG800. Noen som kjenner til disse skjermene og har noen synspunkter på dem?

 

Er det noen andre skjermer dere heller ville ha annbefalt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv har jeg nettop kjøpt meg en Samsung 17" LCD Syncmaster 171P TCO99

 

De har den her hos komplett. Denne er jeg veldig fornøyd med på alle måter. Det er heller ikke nevneverdig plagsomt å spille spill som q3 eller lignenede på den.

 

Litt dyr, men verdt det..

 

-s

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: dosto på 2002-07-17 09:57 ]

Lenke til kommentar

har eizo l365 som jeg er veldig godt fornøyd med.

 

du bør kjøpe lcd med dvi kontakt da bildet blir noe bedre (i hvert fall på min).

 

Har du penger så går for eizo l575 som er nyeste eizo skjermen med veldig gode spesifikasjoner og minimalistisk design.

 

Kvaliteten er heller ikke noe å si på. Ingen knirkelyder, slakk osv på min i hvert fall. Var det på en 4000 kroners skjerm som en nabo kjøpte.

 

Du får l365 i grå utgave til 4895 på komplett for tiden.

 

Kosta 6000 da jeg kjøpte, så brukte 50 lapp mer og kjøpte sort utgave.

Lenke til kommentar

Jeg har en Eizo L565 17" LCD og er kjempefornøyd med den. Det er bullshit at nye LCD skjermer er dritt til spilling. Det fungerer strålende å spille alt av spill på min skjerm ihvertfall. Jeg merker utrolig liten forskjell i hastighet fra min gamle CRT. Kan såvidt se litt "motion blur", men det er så lite at det ikke bryr meg i det hele tatt.

 

Hvis du skal kjøpe ny LCD skjerm, vil også jeg anbefale Eizo skjermer. De har super kvalitet og er bra spesifikasjoner på.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-18 19:05, Glofi skrev:

Da blir det en Eizo 17" LCD FlexScan L565K TCO-95 Sort.


Takk for tipesen :smile:




 

Godt valg, tok den hvite selv da det passet bedre med resten av utstyret. Hadde nok tatt sort selv hvis jeg hadde kabinett, tast og mus osv i sort eller hvis den skulle i stua.

 

Fant forresten ut at det funket bra å rengjøre den med en mikrofiberklut beregnet til briller. Fuktet kluten litt med vann for vanskelige flekker (ble ingen synlige vannmerker som da jeg brukte papir (gått bort nå)).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...