superthomas Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Får bare sort/hvit bilde på tv-skjermen, hvor stiller jeg "sone"? *grønn* Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Velkommen til forumet. Du finner mye om dette hvis du søker litt. De mest vanlige årsakene til at fargene mangler: - Skjermkort ikke satt til PAL. - Bruker s-videokabel med overgang til scart på TV som ikke støtter s-video. - Bruker s-videokabel med overgang til scart og ikke stille TV til å bruke s-videosignal på scartinngangen. - Bruker s-videokabel med overgang til scart på feil scartkontakt (hvis TV har 2 eller 3 scart er det ofte bare 1 som støtter s-video). Lenke til kommentar
superthomas Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 ja men det jeg lurer på er hvor jeg setter til PAL. Finner ikke noe om det i manualen.. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Egenskaper for skjerm -> Innstillinger -> Avansert -> Visning -> TV -> (Husker ikke hva siste fanen heter og har ikke koblet så jeg kan sjekke det nå). Lenke til kommentar
superthomas Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 Det hadde vært knall. Finner ikke ut av det.. Lenke til kommentar
PoW Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Det er heller ikke sikkert at S-VHS kabelen din støtter farge.... Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Det er heller ikke sikkert at S-VHS kabelen din støtter farge....Det er vel et av de dårligste rådene jeg har sett i det siste..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå