malmar Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Har creative p 380 med en sub og to høytalere. Har et intergrert lydkort i via hovedkortet nå. Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Creative Audigy 2 ZS Har jeg. Jeg har har hatt Soundblaster Live og Audigy tidligere. Audigy 2 ZS er blitt veldig bra. Stort steg fra tidligere. Siden jeg ikke har noe erfaring med andre enn Creative, så kan jeg ikke si noe om andre. Men til den prisen tror jeg det er vanskelig å finne en verdig motstander. Jeg har koblet mitt på surrondanlegget i stua, og det er topp lyd. God signal støyforhold. Bror min har også samme anlegg, han har koblet det opp med Creative sitt 5.1 system, og det er grei lyd. (men ikke i nærheten av mitt) Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 beste er audigy 2 zs er best, men vis du har litt penger så kjøper du denne: https://prisguiden.no/produkt/9431 ,det er litt mye penger for et lydkort synes jeg. men det er det bestetil og bruke til film,musikk,surround og hi fi anlegg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå