akjono Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Jeg har hatt flere problemer med mitt POV GeForce 6600GT hos Netshop.no, og kommer nå til å sende kortet tilbake for bytting. Så lurte jeg på om noen kunne komme med forslag til et skjermkort med samme ytelse og rundt samme prisen Det må være hos www.netshop.no! Jeg har et hovedkort som kun støtter Pci-e Lenke til kommentar
akjono Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 ingen som har forslag? vet at 6600gt er et bra kort, men det har flippa ut på min pc 3 ganger nå.. og er ganske lei Lenke til kommentar
SaTriX Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Du kan jo eventuelt prøve ett annet merke og se om det funker da, eller du kan kjøpe ett x800xl. x800xl er jo en del dyrere, så du må nok punge ut ett mellomlegg. Endret 27. mai 2005 av SaTriX Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Minner om forumets forbud mot unødig bumping av tråder, som er beskrevet i Nettiketten: Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil i første forsøk bli slettet, men hvis brukeren fortsetter bumpingen kan stenging av tråder og advarsler bli brukt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Bumps av typen ”*bump*” tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post og maksimalt to stykker sammenlagt. Geir Lenke til kommentar
akjono Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 har vurdert det kortet ja.. tror jeg bare tenker på det iløpet av helgen så finner jeg nok ut av det.. takk for hjelpen btw;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå