Mad_Max Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Jeg driver og surfer rundt på netter og se på tester på diverse høytalere.Alle testene jeg ser så får Logitech Z-560 vanvittig god kretikk.er disse høytalerene så vanvittig bra? JEG håper det for nå har jeg bestillt dem :smile: dum som jeg er . Har litt lyst og høre hva dere sier som har disse fete høytalerene. Lenke til kommentar
Mad_Max Skrevet 17. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2002 er det noen som vet om de følger med alt av kabler som man trenger? Lenke til kommentar
Bjørn_H Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Har høytalerne og er veldig fornøyd! Sinnsyk bass! Alt av kabler og sånn følger med i pakka. Jeg tror du blir fornøyd :smile: Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 2000 for et(2+1) par pc-høytalere? er det virkelig verd pengene? Lenke til kommentar
EggePromp Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 4+1 er det. Du finner ikke bedre lyd for 2000 kr. Jeg er meget fornøyd ihvertfall. Både vinduer og vegger rister godt, så naboene er vel ikke like begeistret som meg. Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Regner med de er aktive ja? Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 okey.. blir nesten litt fristet selv jeg nå.. :/ Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Quote: Har litt lyst og høre hva dere sier som har disse fete høytalerene. De EIER! Lenke til kommentar
Mad_Max Skrevet 18. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2002 Hehe dette høres gøy ut.+ geforce 4 ti 4400 og ut 2003 da tar jeg helt av :smile: Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Er det bare meg, eller ligner de på klipsch pro media's 4.1 system?? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Quote: Bjørn_H skrev (2002-07-18 13:37):Har høytalerne og er veldig fornøyd! Sinnsyk bass! Alt av kabler og sånn følger med i pakka. Jeg tror du blir fornøyd :smile: Er det en 12" bass som er i det. Så at elkjøp hadde dem til 2100kr, Men eg fikk ikke hørt på dem må gjøre det i morgen. :razz: Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Har hørt det skal være bra driv i bassen ja :smile: Har fått bra omtale i PC-Pro... 400W skulle holde... Hadde jeg litt mere penger skulle jeg kjøpt de høytalerne. (dat hadde "lille-broder-jørgen" blit forbanna) :smile: Lenke til kommentar
Lone*Desert-Fish Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Hvorfor heller ikke kjøpe Creative Inspire 5700? Det er jo 5.1-koding. Koster vel cirka det samme og.. Blir de kanskje slått av dette Logitech-settet i tester eller? Har nemlig ikke sett.. eller er de kanskje ikke med i testene? Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Quote: Den 2002-07-20 19:40, Lone*Desert-Fish skrev:Hvorfor heller ikke kjøpe Creative Inspire 5700?Det er jo 5.1-koding. Koster vel cirka det samme og.. Creative Inspre 5700 koster ca 3000,-. Jeg vet ikke hvordan lyd 5700 gir, men en kammerat av meg og der jeg jobbet før har de Logitech Z-560, og det er et bra anlegg med helt ok bass(sjønner ikke hvorfor den skal være for høy på det laveste). Men det er bra lyd i annlegget. Kammeraten min har SB 5.1 Live lydkort og jeg har Audigy Player, han har Logitech Z-560 jeg har Creative 5.1 5300. Jeg er mye mere fornøyd med anlegget mitt siden det koster halve prisen av hans og er et 5.1 system som har en over bra lyd for meg. Bassen på Logitech anlegget er helt passe og gir et godt drønn og satelittene er meget bra, men mangler 5.1! På mitt Creative anlegg er bassen perfekt og sattelittene er bra, men blir litt uklar i veldig høy lyd, men det har jeg aldri på. PS: Du får med alle ledningene du trenger på begge anleggene. Så min konklusjon er at: Logitech Z-560; + Meget bra bass(ikke for kraftig) + Meget bra satelitter + Volum ++ kontrollen er drit digg - Ikke 5.1 Creative Inspire 5.1 5300 + Meget deilig bass + Bra lyd i satelittene + Billig - Litt dårlig lyd ved veldig høy lyd Jeg kan godt komme med mine meninger av Cambridge Megaworks 5.1 hvis du vil vite noe om det. Lenke til kommentar
varebil Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 SB Audigy player + Creative Inspire 5300= Meget god lyd Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Har nå testet Logitech sin toppmodell og Klipsch sin (intill 5.1 kommer). Logitech Z-560: Pluss: God bass Meget god volumkontroll Solide terminaler Kan spille høyt før det vrenger Bra til spill Pris Minus: Noen syntes bassen kan bli litt for "agressiv" Dårlig på hifi Ingen måte å feste satelittene til vegg Logitech leverer ikke stativer Totalt: Den beste i sin prisklasse Terningkast 5 ------------------------------------------ Klipsch Pro Media 4.1 Pluss: Kan spille HØYT Spiller meget tøft til både spill og musikk Utrolig dynamikk Stram og fin bass Bra design/solid inntrykk hifi-diskanter Minus: Liten volumkontroll Høytalerterminaler Noe stiv pris Totalt: De uten tvil beste PC-høytalere på markedet i dag. Terningkast 6 ------------------------------------------- Logitech er bra, og vel så det, mens Klipsch er enda mer hifi for penga. Så, for de med penger, og som kommer til å høre endel på musikk er Klipsch førstevalget. Klipsch 4.1 har 2 X 6,5" bass, mens 5.1 systemet har 2 X 8" bass og innebygget dekoder for Dolby Digital. Promedia 5.1 kommer til Norge om 2-3måneder for de som lurer på det. Prisen blir på mellom 5500-6000,- Logitech Z-560: 2.100,- (Elkjøp) Klipsch Promedia 4.1: 3.995,- (Audiocompaniet) Lenke til kommentar
Mad_Max Skrevet 23. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2002 Jeg ville bare si at jeg har mottat høytalerene og er kjempe fornøyd.det er så sjekt med utak for headfones da jeg bruker det en del.Ellers kanon bra lyd kan anbefale disse på det varmeste.trur nok ikke man greier og finne noe med bedre lyd til den prisen 2150 med porto fra pcutstyr.no.så hvis du er i tvil så løp og kjøp kommer sikkert ikke til og angre :smile: nå venter jeg bare på creative gforce 4 4400 og ut2003 og doom3 ¨så ta jeg helt av :smile: Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Jeg er kameraten hasuwest snakka om. hehe jeg hadde på 5.1 ikke 4.1 da :smile:Bassen er vill syns nå jeg! Kan jo ikke sammenlignes med terninger som inspire 5300 og fourpointsourround har :razz: Satelittene har horn og får dermed bra dynamikk noe som for eks Inspire 5300 ikke har.Bassen er på 188W RMS bra sier seg selv.Satelittene er på 53 W RMS. Konklusjon: Fins ikke anlegg i nærheten i 2000KR klassen.Må opp i over 3000 for å få like bra lyd. Terningkast 5+/6- Lenke til kommentar
flydman Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Fikk disse høytalerne hjem igår og må si at for den summen er det meget bra trøkk og høytalerne er i tillegg pene og festene som følger med (alt følger foresten med av kabler og lignende ) kan festes op ned for takfeste. Det kan lønne seg å se litt på lydinstillingene i windows (advanced options i play control) og stille NED /OPP bass og diskant der før man setter i gang da jeg hadde den alt for høyt til å begynne med og trodde at jeg skulle blåse 10" bassen ut av kassa. FET LYD (BILLIG) Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Glemte og spørre om en ting,er det noen som synes M3D er MYE bedre enn ikke å ha det på? Spille CS med bassen på fullt M3D av (mest bass da) AWM,rister i hele huset og pærene detter av i hagen! Gir den en 6 isteden siden det finns ikke bedre lyd til den prisen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå