jossimd Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Hei. jeg har et HIS Radeon X850XT kort som jeg gjerne vil koble til min CM aerogate 2 viftestyring, men kontakten på skjermkort er for liten den har 3 pins men den passer ikke i kabel forlengeren finnes det en overgang mellom liten 3 pins og normal 3 pins kontakt? Er 71 grader for mye til dette skjermkortet? jeg har prøvd og bruke programer til å stille opp hastighen men da begyner kortet enten og pipe eller så klikker alle spill. Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Du kan bruke atitool til å sette vifte hastigheta;) Lenke til kommentar
jossimd Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 Du kan bruke atitool til å sette vifte hastigheta;) har prøvd det men da begynner vifta og pipe. dette fjernet jeg ved og innstalere drivere på ny. Lenke til kommentar
jossimd Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 men finnes det ingen overgang fra liten 3 pins kontakt til normal 3 pins? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå