phun-ky Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) har noen divs som oppfører seg rart. eller, er vel nettleserne som tolker dem forskjellig. se på denne url'en i IExplore og Mozilla Firefox: http://www.umedia.no/community.php ser dere forskjell? i IExplore kommer "menyen" under artiklene, mens i ff så ser det greit ut. jeg fatter ikke hvorfor den div'en med artikler blir så bred, da jeg har satt den til width:415px; !important . css: ytterste blå div: #com_con{ width:742px; margin: 10px auto; padding:0px; height:auto; /* background-color:#fff7eb;*/ color: #000000; border: 1px solid blue; } #com_con:after{ content: "."; display: block; height: 0; clear: both; visibility: hidden; } innerste blå div: #com_float2{ float:left; padding:5px; background-color:#fff7eb; color: #000000; width:415px; !important height:auto; border: 1px solid blue; } rød div: #com_main { width:403px; margin:0px auto; text-align:left; padding:5px; height:auto; color: #000000; border:1px solid red; } menyen: #com_float1{ float:left; padding:0px; color: #000000; width:309px; height:170px; /* border: 1px dashed #000000;*/ margin:0px 0px 0px 6px; } noen som har en vag idé om hva som skal endres? Endret 27. mai 2005 av phun-ky Lenke til kommentar
phun-ky Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 hm. dette var rart. jeg byttet ut <div id="com_main"> med <div align=left> og da fungerte det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå