Mr. Fiskum Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) hei! Er Iron Maiden: Blood Brothers, Heavy Metal? Bare steng denne tråden, men ikke før jeg har får svar! Endret 28. mai 2005 av M.F. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Har ikke hørt den, men såvidt eg vet så er all Iron Maiden heavy metal? Lenke til kommentar
zokra Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Blood Brothers vil jeg ikke si er heavy metal, men hvilken sjanger den er, er jeg usikker på Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 jeg beklager at jeg ikke postet her men jeg glemte meg! Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Vil nok heller si Power metal Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Vil nok heller si Power metal Hvilke likhetstrekk har denne sangen med power-metal? Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Jeg vil ikke kalle denne sangen heavy metal. Men uansett, den er utrolig bra. En av maidens beste uten tvil. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Merkelig spørsmål. Blood brothers har det meste en klassisk heavy metal-hymne skal ha. Et ekstremt fengende, vuggende allsang-refreng, oppbyggende vers og doble gitarsoloer. Det er ikke In Flames, men Maiden. Og jeg skal til Spektrum i sommer ja Hvis du hører på Liveversjonen fra Rock in Rio, der Bruce dedikerer Blood Brothers til fansen over hele verden, og den massive allsangen på alle refrengene uten å få frysninger og IKKE kalle det heavy metal..da er du rar. Endret 27. mai 2005 av Bitex Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 blood brothers er nok heavy metal ja...kan vel kanskje kalle det mer hard rock da, men man må huske på at heavy metal er en sjanger som har en vel stor bredde.. nå er det jo også slik at iron maiden er noe helt for seg selv, de spiller heavy metal, men ikke som alle andre band spiller det... Lenke til kommentar
Werlin Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Hvis du hører på Liveversjonen fra Rock in Rio, der Bruce dedikerer Blood Brothers til fansen over hele verden, og den massive allsangen på alle refrengene uten å få frysninger og IKKE kalle det heavy metal..da er du rar. Den versjonen er genial ja Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 men når jeg ser på Windowa Media Player så står det at sjangeren er Heavy Metal! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 men når jeg ser på Windowa Media Player så står det at sjangeren er Heavy Metal! Ja...det er jo det som er konklusjonen her òg. Dessuten, om du har lasta den ned er det stor sjangs for at den du lasta ned frå har endra ID-taggen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Og hadde det stått Fusion Jazz der så hadde du vel innbilt deg at Iron Maiden er et jazzband og? Folk kan sette hva som helst i ID-taggen som kommer opp når låta spilles. Det gjør man når man ripper sangen/plata til MP3. Du kan endre den i en eller anna meny i mediaplayer også. Lettere i winamp (CTRL+I) Endret 28. mai 2005 av Bitex Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 Og hadde det stått Fusion Jazz der så hadde du vel innbilt deg at Iron Maiden er et jazzband og? ehh... nei! kan da litt jeg og! Lenke til kommentar
Vestlivegen Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Iron maiden er ikke heavy metal, det må folk få inn i hodet. Iron maiden er en blanding av speed metal og thrash metal. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Iron maiden er ikke heavy metal, det må folk få inn i hodet. Iron maiden er en blanding av speed metal og thrash metal. Ja herreguud lizzm.. Det må folk forstå azz.... Speed metall er lizzm a hole different game...... Endret 28. mai 2005 av Rs125 Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Iron maiden er ikke heavy metal, det må folk få inn i hodet. Iron maiden er en blanding av speed metal og thrash metal. OMG. NWOBHM er Iron Maiden. New wave of british heavy metal! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Iron maiden er ikke heavy metal, det må folk få inn i hodet. Iron maiden er en blanding av speed metal og thrash metal. jeg må si at du har peiling! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Iron Maiden er New Wave of British Heavy Metal Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Iron Maiden(bandet) er NWOBHM, eller Heavy-metal men sangen har ikke det jeg ville kalt heavy-metal i seg. Jeg ville kalt det en power/heavy ballade... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg