Gå til innhold

Årets kjøp? p-m 2.1GHz til 805,- :P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette må da vel være en feilprising. Riktignok er det en shop som har den til 880,- iflg prisguiden, men neste steg er 3108,- .

Med slike priser er det jo uhyggelig fristende å bytte ut innmaten i stuepc`en...

Endret av Muffinman
Lenke til kommentar
Noken som veit om et bra hovedkort som bruker 855 chipsettet???

Bygge ny leke pc tenker eg......

vannkjølt Pentium M vert bra tenke ej

jakter på det samme.

Svarer på Årets kjøp? p-m 2.1GHz til 805,- :p

denna ble bestilt så vi får se om jeg får det til den prisen rett under 1000kr.

fikk bekreftelse på den prisen.

har kopiert alt

Endret av kvase
Lenke til kommentar

jaja, har bestilt amd64 3800+ jeg :hmm:

Planlagte en XEED Lanbox med dette hovedkortet og p-m 1.86ghz, og overklokke til det ryker :roll: men ble en 3800+ og et ATI xpress 200 mATX hovedkort istedenfor, som visstnok suger til overklokking. Men jaja, får heller vente med overklokkinga til det kommer et litt bedre mATX hovedkort.

Litt offtopic, men jaja :whistle:

Lenke til kommentar

Det er fastslått flere ganger her på dette forumet at webshopper har anledning til å kansellere ordre ved feilprising eller andre feil. Derfor oppnår tråder som denne som opplagt dreier seg om feilprisede varer bare å gi folk falske forhåpninger om rask gevinst. Det ser jeg ingen vits i. Det fører bare til at en masse mennesker bestiller, ordrene blir kansellert som i dette tilfellt, webshoppen får unødvendig merarbeid og de som ble lokket med på det blir skuffet.

Slike tråder blir derfor stengt.

Det er helt iorden å poste supertilbud, det finnes det også en egen tråd for, men hold dere til reelle tilbud. De er som regel merket som tilbud. Finner du noe til 10% av prisen uten at det står "Opphørssalg" med store bokstaver over, så er det sannsynlig vis ikke et reelt tilbud.

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...