ronnyaa Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Hei. Har en SE T630 telefon, og i dag fikk jeg en melding om at det var billige ringetoner her eller der, husker ikke helt. Etter at jeg trykket avbryt kom det opp ett logo oppe som likner på ulest meldings logoen, men det er en W i høyre hjørne av den. Er det noen som har vært borti liknende ? og hvordan i all verden blir jeg kvitt det ? Alle løsninger mottas med takk EDIT : Fant det omsider under "wap push" ! Lurer litt på hva slags nisser det kom fra, jeg har reservert nummeret i brønnøysun registeret.. Endret 27. mai 2005 av ronnyaa Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Fikk den jeg også Det du har fått er en såkalt Wap Push melding. Dette er en ufarlig og åpen protokoll som brukes ofte ved sending av bokmerker (type "Klikk her for mer info"). Så vidt jeg vet har Telitas ASA, gjennom sitt varemerke Biip.no, i dag sendt ut par Wap Push meldinger der de skriver at Wig Wam sangen er satt ned til kr 5,-. ...og grunnen til at du fikk denne meldingen skyldes at du har benyttet Telitas sine tjeneste, være seg gratis SMS på biip.no eller dersom du har deltatt i konkurranser i regi av biip.no - men du kan jo bare ringe dem og be dem slette deg fra databasen deres! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå