porcelaiN Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Heisann Jeg har et Olympus Camedia C-150 og jeg har noen nybegynner spørsmål. 1. Hvordan skrur jeg av blitzen på dette kameraet? 2. Hvordan skal jeg ta makro-bilder med det? Jeg har lest guiden om hvordan ta makrobilder på akam.no, men jeg har ikke en sånn knapp som er avbildet. Men om jeg går inn i "options" på kameraet kan jeg ta "on" på den blomsten og den firkanten med en prikk inni. ("makrotegnene" som er avbildetm på akam.no guiden) Jeg takker på forhånd for all hjelp Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Du må da have en manual til kameraet der forklarer det? Ellers kan du prøve at søge på nettet efter manual til netop dit kamera, da jeg er overbevist om at dit kamera har mulighed for begge dele... Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 Jeg har ikke manualen her nå. På Olympus sine hjemmesider ligger heller ikke manualen for C-150, bare brukerveiledninger til mange andre Olympus kameraer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå