Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Foreløpig er dette de videre planene i prioritert rekkefølge.

 

*Montere ferdig BigWater-settet.

*Diverse stilige "plexi-mods" (dere skjønner det når jeg kommer til det.

*Skjære ut vindu(er?).

*Lage egne vannkjølingsblokker til HK, CPU og GPU. Detter er en meget langsiktig plan siden det nå er eksamen og greier og jeg deretter ikke rekker å starte før etter sommerferien. Jeg starter da på VK1 maskinfag.

 

Du mener vel chipset, eller hd? Hvis ikke tror jeg ikke det er noe vits å kjøle hele hk.

 

Hvordan skal du få harddisk i 5,25 plassene? Mener du den som disketstasjon skal være i? Skal kjøpe midi av dette tror jeg (i sølv da) og har også bigwater. Men tror ikke den passer der nede uansett, blir vel den foran hk, eller borre i taket, men det kommer vel ikke på tale. :)

Vil ikke gamble med en sånn skjønnhet.

Fikset nå. ;)

 

Ellers, så _tror_ jeg utifra bilder at du er nødt til å plassere BW-radiatoren bak på utsiden av kabinettet hvis du ikke vil kutte i det (som jeg skjønner _veldig_ godt, jeg gruer meg skikkelig til jeg skal skjære ut vindu i mitt..), da du har midi tower.

 

Ser meget bra ut. Liker disse lian li mod prosjektene. Er alltid kos og se når noen lager de perfekte kabinettene enda bedre:D
Ingenting er perfekt vet du. ;) Tror det blir vanskelig å modde det uten at det mister Lian Li's eksklusivitet, men det er gøy med en utfordring. :yes: Jeg gleder meg til SVART plexi :cool: jeg håper det blir bra..

 

 

Det bør jo også nevnes at jeg har fått i hus neste prosjekt. Jeg byttet mitt aOpen H600B mot svogeren min sitt Chieftec Dragon big tower, en gammel slager som sansyneligvis vil gjennomgå mer drastiske og mindre diskré modifikasjoner enn Lian Li'et.. :evil:

 

 

Takk for tilbakemeldingene alle sammen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...