Neptun_ Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Jeg fikk mitt 6600GT i går. Etter installasjonen og alt funker ting glimrende, bortsett fra en litt merkelig ting. Folk på MSN tror jeg har cam, og det er plagsomt. Når jeg trykker godta, kommer det opp et hvitt bilde hos dem, og et svart hos meg. Noen som har erfaringer med dette, hvordan jeg evt. får løst det? Og - det kommer IKKE opp "webkamera funnet" o.l. Takk for svar. Edit: Skulle dette vært under "Annet om hardware"? Edit2: Selvsagt kunne jeg bare ta bort haken for "Tillat at andre ser at jeg har et webkamera".... men rart allikevel! Endret 27. mai 2005 av Neptun_ Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 kom etter jeg kjøpte meg x800 xl også....vet ikke hvorfor.... Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) slå av i innstilling EDIT: sorry for oldtopic Endret 14. juni 2005 av andre_goaaal Lenke til kommentar
Killer-B Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Regner med det er ViVo-kort det er snakk om? Da er det pga. video-inn på skjermkortet. Lenke til kommentar
weliiiss3245 Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Jeg har et vanlig 9800 pro kort, og jeg har det samme problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå