[TA]Gunners Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Hei, hvordan kan jeg disable det? Jeg finner det ikke noe sted. Skulle i sted flytte ett Fx5700 over til maskinen med onboard men da fuicket maskinen seg etter en stund og det kom en feilmeliding som sa at jeg måtte ta ut nylig innstalerte komponeneter? Dette er vel feilen? Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 Vet jo det noe du burde merket deg hvis du gadd å lese postenl. Lenke til kommentar
mr_trout Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Dersom du forteller hvilket hovedkort og hvilken BIOS du har, vil det øke sjansene dine for å få et fornuftig svar. Lenke til kommentar
1955 Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Har heller ikke funnet det , MSI-KM4M-V. Dog har jeg bilde på AGP-kortet. Finner ingenting i den heller magre manualen. Kan jo være at HK fremdeles opperer med minnetildelinger for onboard. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Nyere kort finner ut selv om man har kort i AGP-porten. Men seff. må man installere nye drivere til et nytt kort... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Dersom du forteller hvilket hovedkort og hvilken BIOS du har, vil det øke sjansene dine for å få et fornuftig svar. Ørretten har et godt spm... Lenke til kommentar
mr_trout Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Har heller ikke funnet det , MSI-KM4M-V. Jeg kjenner ikke til ditt kort, men MSI kort pleier å ha et valg i BIOS som heter "integrated pherifals". Der skal "onboard video" stå som disabled. Noen kort har også en auto innstilling som detekterer om det står kort i AGP porten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå