holtiz Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Er det bare www.microplex.no som har hovedkort brett? Tenker å bygge maskin selv, og skulle hatt et slikt brett. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Er det noe galt med det brettet Microplex har da? Jeg vet i allefall ikke om flere webshopper som selger HKbrett... Lenke til kommentar
sigen Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Du kan jo bare kutte ut hk-brettet (og alt annet du trenger) fra dette kabinettet fra mpx.no, koster bare 99kr Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Har det sigen linka til og det er helt kurrant! Men jeg liker ikke helt løsningene på det.. Så jeg vil anbefale å kjøpe det fra Microplex om du vil ha et som er ordentlig bra! Det er også mye enklere å montere.. Lenke til kommentar
holtiz Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 er ikke noe galt med Microplex, men synes det er dumt å bestille hardware fra mange forhandlere. Var tenkt å bestille Mist Socket A vannkjølingssett, men syntes det ble for dyrt, siden det ikke følger med chipset og GPU kjølere. Blir vel heller satset på et Asetek sett, til 2300kr. Men blir sikkert bestilt vifter og HK brett hos Microplex siden de er de eneste jeg har sett som leverer det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå