kizzykazz Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 hei! Har fjerna norton systemworks 2003 og instalert AVG antivirus istedenfor. Men desverre gikk ikkje avinstaleringen så bra og det henger ganske mye igjen... Visst noen veit åssen en fjernar ALT så blir eg glad! Men det eg lurer på er hvilken fil som skal scanne filene på msn messenger? Har prøvd en fil eg fann inne i AVG mappa men den fungerte vel ikkje heilt bra... De som har instalert AVG kan sikkert svare på det. På forhånd - takk Lenke til kommentar
olejohnny Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Hei, du kan sjekke ut denne linken, den sier en del om hvordan fjerne systemworks hvis det ikke er helt fjernet via legg til, ta vekk http://service1.symantec.com/SUPPORT/nsw.n...src=bar_sch_nam Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Systemworks er borte men det i Legg til fjern ligger WMI update igjen. Og søppelkorga på skrivebordet er enda Norton Protected Recycle Bin. Vil linken fungere til å fjerne det greiene der? Har foresten allerede brukt en link eg ikkje veit kor er, men det var noe lignende det du sendte. Også fra symantec. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå