Battone Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Utløserforlenger gjør at du kan stå lengere unna kameraet å ta bilde. Det er rett og slett en forlenger til utløseren. Man må fortsatt trykke manuellt på på utløserforlengeren for å ta bildet. Og at man slipper å være fysisk i kontakt med kameraet, som kan skape vibrasjoner... Lenke til kommentar
phax Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 hadde kunne blitt veldig kult visst du fikk bakgrunnen ut av fokus slikat man slipper forstyrrelser samt at du brukte luftgevær eller lignende for og sprenge ballongen så du slipper og ha den stanga inni bildet! Lenke til kommentar
Torehs Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Takk for kommentarer og tips. Jeg prøvde å følge noen av tipsene deres i dag da jeg tok noen nye bilder. Dette bildet synes jeg ble tøft. Her er bildet: Bleder: F/3,5 Lukkertid: 1/250 sek Hva mener dere om bildet? Endret 9. juni 2005 av Torehs Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Bare litt sånn at dere får vite det! Jeg skal også prøve å ta et bilde av en vannballong som sprekker! Dette er en skoleoppgave! Jeg har ikke noe proft kamera, så jeg må ta alle bildene med et 2år gammelt digital-kamera.... Dere får update om hvordan det går de nærmeste dagene! Edit: Prøv å få opplyst ballongen, og bare ballongen! La bakgrunnen være like mørk!! Endret 9. juni 2005 av Poor Leno Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå