Gå til innhold

Bestemor skal ha ny telefon med store taster

Anbefalte innlegg

Jeg har fått jobben med å kjøpe ny telefon til min bestemor. Hun har en Nokia 5110 nå, men siden batteriet løsner mer og mer virker telefonen dårligere og dårligere.

Vi ønsker til henne en telefon med store taster, av merke Nokia så hun slipper å lære seg noe nytt, som er enkel i bruk. Standbytid og tastestørrelse er det viktigste. Vekt har ingen ting å si. Kamera og andre funksjoner er til ulempe...

Viktig: Det må være mulig å kjøpe telefonen i dag, altså ikke en utgått modell.

Edit: Klargjøring.

Endret av svas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
min annbefaling: Nokia 3510 eller 3510i, neste tastene nokia noen gang har produsert.

(hvis ikke kamera er viktig da....)

Er disse ennå å få tak i?

Kamera er ikke viktig. Hun klarer ikke engang å lese tekstmeldinger.

Lenke til kommentar
min annbefaling: Nokia 3510 eller 3510i, neste tastene nokia noen gang har produsert.

Er disse ennå å få tak i?

Kamera er ikke viktig. Hun klarer ikke engang å lese tekstmeldinger.

tror ikke det skal være noe særlig stort problem. se rundt på diverse nettbutikker, nettauksjoner, elkjøp o.l. Sikkert noen som har den.

edit: hvis ikke så går kanskje nokia 1100, den har jeg sett flere steder

Endret av FaO
Lenke til kommentar

Skal det være Nokia 3510 eller 3510i, bør du være forsiktig med tastene, de tåler ikke så mye, selv om de er gode. Jeg hadde en 3510i i et år.

Etter ca. 1 år med normal bruk var 5-tasten + 2-tasten nesten helt ubrukelig å skrive meldinger med... Å få frem bokstaven "L", (ved å trykke tre ganger på 5-tasten) fikk jeg ikke til. :no:

Lenke til kommentar

Skal det være Nokia 3510 eller 3510i, bør du være forsiktig med tastene, de tåler ikke så mye, selv om de er gode. Jeg hadde en 3510i i et år.

Etter ca. 1 år med normal bruk var 5-tasten + 2-tasten nesten helt ubrukelig å skrive meldinger med... Å få frem bokstaven "L", (ved å trykke tre ganger på 5-tasten) fikk jeg ikke til. :no:

:hmm: kan hende jeg er alene med dette, men jeg har hatt telefonen i 4 år nå, uten noen problem...

Lenke til kommentar

:hmm: kan hende jeg er alene med dette, men jeg har hatt telefonen i 4 år nå, uten noen problem...

OI! Såpass?! :ohmy:

Da bruker du sikkert telefonen din mindre enn jeg gjorde? :p

(brukte den ca. hver dag)

Lenke til kommentar

OI! Såpass?! :ohmy:

Da bruker du sikkert telefonen din mindre enn jeg gjorde? :p

(brukte den ca. hver dag)

hehe, skal innrømme att den lå på hylla og samla støv i et halv år :yes: men eller så er den nok mildt sagt røft behandlet

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Nokia og store taster?

6170? Den har kjempegode taster.

Den er dog litt dyr.

Fin skjerm er det også på den.

Har hatt 3510 i to år i livet.

Tastene var kjempeharde på min, men brutterns var siilkemyke taster.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...