galskapen Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Jepp, har laget ny side, ja.. Vil bare ha litt kritikk på den og tips til forbedringer. http://home.no.net/willia/index.html Skal nok skaffe meg et skikkelig webhotell og domene. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Hm. Jeg satt en stund og venta på grafikken, men den kom aldri.. Relativt enkelt oppsett, ikke at det trenger å være negativt, men det er noe som mangler her. Menyen skal vel forøvrig være en liste. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Veldig enkelt, men synes det ble pent! Ville kansje latt menyen flukte med den indre grå ruten? En liten header ville sikkert ikke skadet? Ellers er det fint å se litt html. Stusser litt på semantikken da: Header bør vel være h1 Neste Hn er vel h2, ikke h3 En meny er vel en liste? Samme med listen under, og husk <em> ikke <i> Den under el vel en definert liste Veldig pent da! Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 Takker for kritikk hittil.. Meningen var å holde det så enkelt som mulig. Skal fikse liste i menyen og bytte ut i med em.. Synes typografien kan bli litt kjedelig.. Hva mener dere? Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Som orsus sier, hadde det ikke skadet med en header. Fargene synes jeg står fint til hverandre, fin blåfarge! Menyen er noe kjedelig, og litt enkel grafikk hadde gjort seg Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Menyen skal vel forøvrig være en liste. Hvorfor det egentlig? Endret 30. mai 2005 av galskapen Lenke til kommentar
Legion Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 liker ikke mouseover'n...egentlig ikke menyen i det hele tatt, for blasst og kjedelig. liker egentlig blåfargen, men det bli for dominerende, spesiellt når innholdsboksen er så liten (vertikalt). jeg får litt toalettfølese av en eller annen grunn (!). noen vertikale striper eller noe grafikk må til for å bryte opp designet. jeg liker enkle design, men syns det ble mer 'enkelt' enn det ble design Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 fordi det er en liste med linker og ikke tabulærdata (tables, eller divs. (content) Lenke til kommentar
PT Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) 404? http://home.no.net/willia/ Rett link ^^ Endret 30. mai 2005 av PT Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Greit oppsett. Kanskje gjøre noe med menyen, den er litt for enkel. Fine farger, grei typografi. Kanskje du kunne lagt inn en liten header med et bilde og fin tekst? Lykke til! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Hos meg funker det ikke å trykke på "Forside" Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Hos meg funker det ikke å trykke på "Forside" oi.. Har visst glemt en liten feil der.. Skal fikses. Fint med kritikk! Tenker på å legge til en "header" ved siden av innholdsboksen, til venstre, men sliter litt med å få det til å se bra ut.. edit: da har jeg fikset feilen med linken til "Forside".. Problemet var at den forsiden jeg linket til var en html-fil, men den som lå ute var en php-fil.. edit2: vanskelig å quote nicket til [KingNorthGarden] Endret 30. mai 2005 av galskapen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå