WeXeL Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 Kansje bengalakk, eller en eller annen type olje Tar en prat med pappa i morra, å spør hva han synes Lenke til kommentar
Diff Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Kjempebra Jørgen! Husk å informere meg om tester og sånn da, kanskje jeg skal ha noen like PC-deler til de du har kjøpt Lenke til kommentar
expoke Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 nice kabinett da ! en ide : beis treverket mørkere tror det ka bli veldig pent ! like veldig godt det HK'e ditt .. stå på ! Lenke til kommentar
WeXeL Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Skal behandle kabinettet om ikke så alt for lenge... Akkurat nå sliter jeg med et nettverkskort som ikke vil på nett Instalert drivere og alt koblet opp med tp kabel, men ingen internett..... Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Du BØR behandle treverket... Jeg ødla data bordet til kjære mor med en Cola en gang... Satt den oppå så blei det en svart ring rundt der den hadde stått Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 bra kabbis kult med tre... 123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå