sigen Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Nice! Fin pakke det, synes også det var "overdrevne" vifter. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Satans nice farger på Hk'et. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 *fikk lyst på netshop godteri..* Lenke til kommentar
WeXeL Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 Tusen takk for all rosen Viften er vel litt stor ,men det gjør ikke noe Lenke til kommentar
WeXeL Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 Her kommer en uppdate på kabinettet Har motert vifte-grill, kuttet ut hull til glass vegg, og hull til hk brett, av og på knapp med hdd leds Og så var det bildene........ Det eneste som står igjen er å skjære hull til CD rom og floppy og så skal jeg montere alt inn Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Pent.. Bra kutta! Klassiske viftegriller og LL-HKplate.. Må si at jeg synes at de casebadge'ne bare hører hjemme på premodda kabinetter, og ikke slike hjemmelagde beauty'er som dette! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Ser bra ut, nice kutting, men du ødelegger det med de klistremera ja, det er bare skolemaskiner og DELL som har sånne Lenke til kommentar
Itw Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Hi hi skole maskiner og dell Ja er enig der:) Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Ser bra ut, nice kutting, men du ødelegger det med de klistremera ja, det er bare skolemaskiner og DELL som har sånne og meg Lenke til kommentar
WeXeL Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Tror jeg tar av klistremerkene Kansje jeg får kutttet hull til cd/dvd rom og floppy i dag Endret 21. juni 2005 av WeXeL Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Er jo ganske typisk med casebadges for førstegangskjøpere av premodda kabinett og casemodding.. Gjorde det første gang jeg kjøpte mitt for lengst solgte Raidmax Cobra + et par grelle casebadges! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Er jo ganske typisk med casebadges for førstegangskjøpere av premodda kabinett og casemodding.. Gjorde det første gang jeg kjøpte mitt for lengst solgte Raidmax Cobra + et par grelle casebadges! Har det jeg også, men det er et stripet sølv-hvitt Asus-merke i fronten på Chieftec Dragon-kabinettet mitt (som er sølv btw), der det er plass til det. Ser ikke værst ut egentlig. Lenke til kommentar
WeXeL Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Her kommer en uppdate alle sammen Har satt sammen kabinettet og puttet i hw Her kommer en god del bilder Når jeg starten pc-en ble skjermen svart... Men etter litt mekking å leting etter feil så ble den sånn! Endret 22. juni 2005 av WeXeL Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Diggbart! HK var jo nydelig.. Hvordan er det med kassa da? Solid/stødig..? Ser ihvertfall pent ut da..! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Det her ble jammen meg interessant Lenke til kommentar
WeXeL Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 Jeg har ikke festet toppen på kassa men alikevel så er den solid og tung Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Kabinettet så bra ut, men hvorfor lys i x forskjellige farger? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Ser greit ut, men du har tabba deg ut med alle de fargene Det ser også ut som om vifta og plexiglasset er festet på hver sin side, noe som er no-no (ifølge meg ) Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Er du ferdig? du skal vel lakke håper jeg Lenke til kommentar
WeXeL Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 Er ikke ferdig enda. Skal kansje lakke eller behandle det på en eller annet måte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå