CaZiO Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Treverk blir veldig fort stygt hvis det står ubehandlet over lenger tid da Men det gjelder helst ting som står ute. Du har forsåvidt rett idet, men det kan skje uhell inne også, som cola glass som vælver el. Men nå skal jeg gi meg med kverruleringa Lenke til kommentar
WeXeL Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) *Slettet* Endret 28. mai 2005 av WeXeL Lenke til kommentar
sigen Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Ser bra ut dette ja, men er det bare meg, eller ser den streken veldig skjev ut på det ene bildet? Det ene bildet funker ikke btw, bare hos meg eller? (Det med saga som står stille) Lenke til kommentar
WeXeL Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 Ser bra ut dette ja, men er det bare meg, eller ser den streken veldig skjev ut på det ene bildet?Det ene bildet funker ikke btw, bare hos meg eller? (Det med saga som står stille) Det med streken , et vet ikke helt tror det er noe med camera streken er vertfall rett i virkligheten. Lenke til kommentar
WeXeL Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Jeg har sett mange andre som lager kabinett i tre lager rammer/ skjelletet i kabinettet i tre... Jeg har tenkt på ein annen variant Det tar mye midre plass Jeg skal kjøpe hovedkortbrett, men microplex har ikke igjen på lager, finnes det noen andre webshop-er en microplex som selger dette? Endret 29. mai 2005 av WeXeL Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Hvis du har et gammelt kabinett kan du jo ta HK brettet på det da? Google is your friend... Lenke til kommentar
ReXeL Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Dette blir bra Jørgen Håper du greier det.. må komme opp en dag å se på det når det begynner å ta form Lenke til kommentar
WeXeL Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Her kommer en mini uppdate. Som så mange andre har jeg tentamen for tiden å da blir det ikke all-verdens tid til kabinettet Det jeg har gjort er å tegnt opp der jeg skal putte inn glassvegg + en box til CD/DVD ROM.. Snart bestiller jeg X850 PRO, 3200Venice, DFI Lanparty Ulltra D.Gleder meg [KingNorthGarden]- Har et kabinett fra før av, men det er av MATX størrelsen ReXeL: bare å komme opp Så var det bildene da..... Endret 30. mai 2005 av WeXeL Lenke til kommentar
WeXeL Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Skrert ut hull til PSU. Jeg skal ha PSU-en nede ikke oppe. Fikk ideen fra Snekker`n. Kom gjerne med komentarer Kutta hull til vifter i toppen av kabinettet Endret 31. mai 2005 av WeXeL Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Pent! Ser frem til neste update Lenke til kommentar
FaO Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 som jeg alt har sagt så liker jeg ideen om å ha pcu-en nede. OT: hvilket hovedkort har du?? Lenke til kommentar
WeXeL Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) som jeg alt har sagt så liker jeg ideen om å ha pcu-en nede.OT: hvilket hovedkort har du?? Akurat nå har jeg Asus P4R800 VM , men det skiftes snart ut med DFI Lanpary ultra D Endret 31. mai 2005 av WeXeL Lenke til kommentar
sigen Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Ser bra ut, men de viftehullene var litt ujevnt skjært. Bra med PSU`en nede ja, dumt at ikke flere std.kabinett har det Lenke til kommentar
WeXeL Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Har akkurat bestillt fra netshop. AMD 64 3500+ Veince Arctic Cooling Silencer 64 Ultra TC DFI Lanparty UT NF4Ultra -D OCZ 1024MB Dualchannel Platenion Sappfire Radeon x800XL GDR3 Pcie Gjett hvem som gleder seg til motering Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Jeg gleder meg! Bilder!...eller?.. Jeg regner med at du skal pusse/file slik at kantene til fiftehullene blir jevnere? Da blir det fint!!! Kjempebra! Stå på! HF & WH! Lenke til kommentar
WeXeL Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Bildene jeg tok ble tatt rett etter ieg hadde kuttet de ut så de ser ikke ut Har pussa og brukt høvel på de Kommer ikke update før neste uke en gang, da får jeg delene jeg har bestilt + hk brett mm *glede seg veldig*.... Lenke til kommentar
WeXeL Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 Her kommer en uppdate. Fått hw som skal inn. Betalte 8700,- på postkontoret Setter inn hk brett og innmat senere i kveld, da kommer en uppdate til.... I de siste ukene har jeg hatt 5 tentamener, så har ikke fått gjort så masse..... Her kommer noen bilder av delene:D Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) Stilig kasse Det var noen monstervifter på de kjølerene, er de noe særlig stille da? Utrolig fete farger Setter du dine 2 signaturer i samme linje blir det Kabinettet mitt Woody Gjør FirefoX raskere! Edit: Skriveleif Endret 17. juni 2005 av Meendel Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Fint HK da Looks good man! Damn good! Lykke til! NorthGarden Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Enig, monstervifter! Fargene var råååeee.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå