WeXeL Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Navnet fant jeg bare på sånn i farten, tenkte på tre og plutselig var navnet der... Jeg skal snekre det i tre, mulig eik, furu, eller kryssfiner Skal bygge den så stille som mulig. Dimensjoner: Høyde: 55cm Lengde:45cm Bredde:20cm Jeg skal ikke lage det helt aleine, får hjelp av pappa. Han har verktøy og sponser meg med planker og verktøy Jeg har fått meg sposor!: Jeg vil takke vendur for å ha sposet meg med ei vifte, ei Verax HDD montering+ 25 % rabatt på alle SilentX vifter Regner med å bruke rundt 8500,- på hardware. Endret 22. juni 2005 av WeXeL Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 stilig, go for it sier jeg men hadde det ikke vært stiligere med alle smådetaljene i samme farge som viftegrillene? altså at metallknottene i front hadde vært gull? Lenke til kommentar
WeXeL Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) stilig, go for it sier jeg men hadde det ikke vært stiligere med alle smådetaljene i samme farge som viftegrillene? altså at metallknottene i front hadde vært gull? Tenker på å lakere vifte styringen i samme farge som viftegrille Har akkurat kjøpt matrealer Endret 27. mai 2005 av WeXeL Lenke til kommentar
FaO Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 hehe, nydeli navn trekassa di får!! gleder meg til update Lenke til kommentar
WeXeL Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Her kommer en liten update. Fått kjøpt matrealer og tatt noen bilder av verkstedet jeg jobber i NB. Bilder lengre nede på siden Endret 27. mai 2005 av WeXeL Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Det der så veldig pent ut! Fin sketchup-tegning. Vet ikke helt om jeg liker det gule i viftegrillene, men det er jo smakssak. Blir spennende å se utviklingen av dette! Lenke til kommentar
FaO Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Her kommer en liten update.Fått kjøpt matrealer og lakt tatt noen bilder av verkstedet jeg jobber i Link får ikke sett bildene, vet du hvorfor?? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Det der er nydelig. Høhø, pass deg for innbruddstyver når prosjektet er ferdig. Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Ser greit ut dette håper du lykkes bra med prosjektet ditt PS: tror jeg har sett woody navnet på en worklogg før.. mulig på et annet forum Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Hmmm. kan bli spennende dette. Men, jeg ville plassert en vifte i front, helst en 120mm... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Ser veldig bra ut, men har du virkelig bruk for diskettstasjon? Ødelegger litt av utseende med den, synes jeg. Lenke til kommentar
WeXeL Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 Ser greit ut dette håper du lykkes bra med prosjektet ditt PS: tror jeg har sett woody navnet på en worklogg før.. mulig på et annet forum Woody var bare noe jeg fant på i farta.. Viss noen på dette forumet har hatt en worklog med samme navn så har jeg ikke stjelt det. Lenke til kommentar
WeXeL Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 Ser veldig bra ut, men har du virkelig bruk for diskettstasjon? Ødelegger litt av utseende med den, synes jeg. Jeg gjør også en del lekser på pc-en og skolen min sine konge pc-er har ikke cd-rom Lenke til kommentar
WeXeL Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Endret 28. mai 2005 av WeXeL Lenke til kommentar
sigen Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Kan bli bra dette ja, gleder meg til å se når kabinettet begynner å ta form Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Her kommer en liten update.Fått kjøpt matrealer og tatt noen bilder av verkstedet jeg jobber i NB. Biler lengre nere på siden Liten skrivefeil der jah... Uansett dette blir sikkert bra El NetZor Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Likte designet på kassa! =D Mye verktøy der, heldiggris.. Lenke til kommentar
WeXeL Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Her kommer en oppdatering på hva jeg har gjort hittil i dag Saga står på full guffe men på bilde ser det ut som saga ikke er på Begynner å ligne på et kabinett Så mye har jeg klart å gjøre før klokka 14.30 (28.05) Endret 28. mai 2005 av WeXeL Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Dette ser veldig bra ut Gleder meg til neste Update Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Heftig verktøyarsenal, absolutt! Kan bli meget bra dette, gleder meg til å se videre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå