co2 Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Er det noen som synes at eksamen er unødvendig? Synes det er teit med all den hypinga lærerne vil ha rundt det hele tiden, er jo bare en tentamen, men med egen karakter. ok..jeg klager fordi jeg kom opp i ØKI, men er det noen som er enige? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Eksamen er kjipt, men burde fortsatt eksistere. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Skulle levd over uten eksamen Men jeg tror ikke det blir avskaffet med det samme, det har jo en hensikt Lenke til kommentar
co2 Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 Skulle levd over uten eksamen Men jeg tror ikke det blir avskaffet med det samme, det har jo en hensikt Pfth! Å gjøre livet til 5% i en klasse surt ja Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Pfth! Å gjøre livet til 5% i en klasse surt ja ...eller å se hva elevene har fått med seg av pensum.. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Eksamen er greit å ha. Så får man luka ut de som egentlig ikke kan noe. ØKI er da ikke så ille? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 Nei, men når alle andre får fri.. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men i GK så kommer noen få opp i muntlig og noen få opp i skriftlig. I VK1 kommer alle opp, enten i skriftlig eller muntlig (eller begge), og i VK2 kommer alle opp i både skriftlig og muntlig samt to norskeksamener. Husk at mange av de som slapp nå får seg et lite sjokk når de får vite at de har muntligeksamen. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 Kommer de opp i muntlig nå da? Går GK btw Lenke til kommentar
FaO Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 personlig hadde jeg ikke kommet inn på valgt skole uten 10.klasse eksamen.. Synes egentlig at det bare burde være eksamen avsluttende år på hver skole/liinje.. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) asså, Skriftlig eksamen er jo greit da.. Men muntlig er faen meg skummelt asså! Endret 27. mai 2005 av crawford Lenke til kommentar
FaO Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 asså, Skriftlig eksamen er jo greit da.. Men muntlig er faen meg skummelt asså! hehe, fikk drømmen i muntlig på ungdomms skolen: krl, gresk mytologi. Gikk ut med min første og siste 6eren i historia (fikk bare 3-4 til standpunk i alle fag, men fikk i tillegg 5 i matte skriflig) Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Uten eksamen får du ikke studiekompetanse. Et viktig poeng! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå