RogueFreak Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Mer en novelle enn en roman ja... Uansett kan det være verdt og lese den, Stephen King er ikke akkurat noen dårlig forfatter. Anbefales å leses på engelsk! The Green Mile er jo også fra en av Kings bøker. Settingen her er også et amerikansk fengsel i gode gamle dager, men med mer overnaturlige hendelser... Beste filmatiseringen av noen av Kings bøker er "The Stand"! Skjønt, det er vel en miniserie...6 timer lang! Nevner også "The Shining", både Kubrick's film og den senere miniserien. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Quote: Den 2002-07-18 22:20, RogueFreak skrev:Stephen King er ikke akkurat noen dårlig forfatter. Anbefales å leses på engelsk! Det gjelder for alle bøker opprinnelig skrevet på engelsk, IMO. Quote: Beste filmatiseringen av noen av Kings bøker er "The Stand"! Skjønt, det er vel en miniserie...6 timer lang! Den likte ikke jeg noe særlig. Boka er sikkert bedre. Jeg liker heller Pet Semetary, Misery og Tales From The Darkside. Lenke til kommentar
Tøyte Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Beste filmen er glatt Waterworld. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Quote: Den 2002-07-19 00:42, Ti_Con_XZ skrev:Beste filmen er glatt Waterworld. haha den var bra ... men denne tråden er seriøs... Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Deep Throat med Linda Lovelace Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2002 [qoute] Den 2002-07-19 00:42, Ti_Con_XZ skrev: Beste filmen er glatt Waterworld. -------------------------------------------------------------------------------- haha den var bra ... men denne tråden er seriøs... _________________ [/qoute] Men Waterworld var slett ikke dårlig den. Ellers er jeg enig i att Gladiator er bra Så nettopp "Patrioten". Mye bedre enn ryktet. Men "Pack up your troubles"(laurel & Hardy) er oxo blant de aller beste! Lenke til kommentar
Kina bill Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Quote: Den 2002-07-19 07:51, Dan Hansen skrev:Deep Throat med Linda Lovelace He he Ang. Linda: R.I.P. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Quote: Den 2002-07-19 17:13, groenn skrev:[qoute][....][/qoute] Duuu, det heter "quote" og ikke "qoute". Dette til orientering. Lenke til kommentar
Mr_Dillon Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Quote: Den 2002-07-17 01:27, Kina bill skrev:Må til slutt få ta med David Lynch sitt –mesterstykke- : Wild At Hart.http://us.imdb.com/Title?0100935Rune. Oh YES! Det er film det! Nic Cage i storform :smile: ) Men hva med "The big blue", "Ford Fairlane", "Rumble fish", "Say anything!", "High Fidelity". Og hvem er det ikke som gleder seg til Matrix2 og 3? Andy Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2002 Quote: Duuu, det heter "quote" og ikke "qoute".Dette til orientering. Ja of course! :oops: har litt lett for å stokke sånn.. Lenke til kommentar
enter Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Den 2002-07-24 17:25, groenn skrev: Quote: Duuu, det heter "quote" og ikke "qoute".Dette til orientering. Åss'n veit du det a'? Det heter Q o u t e ! Alle har tatt feil hele tia ... :oops: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Quote: Den 2002-07-24 19:16, enter skrev: Quote: Duuu, det heter "quote" og ikke "qoute". Dette til orientering. Åss'n veit du det a'? Det heter Q o u t e ! Alle har tatt feil hele tia ... :oops: For det første: Det var ikke groenn som skrev det du siterer. For det andre: Hvis du ser på innlegget til groenn lengre oppe i tråden, så står det [qoute][/qoute], noe BBcode ikke vil vedkjenne seg. Ergo, det heter quote. Dessuten kan jeg engelsk. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2002 Det heter utvilsomt "Quote" (Slo opp for sikkerhet skyld) ..men det heter derimot feks of "course" Noen av disse engelske ordene er noe riktig knot. tok ganske lenge før jeg lærte å skrive et ord som "thougths" uten å slå opp. Er ikke engang 100% sikker på om jeg skrev det rett nå engang :???: (slo hvertfall ikke opp ..æresord) Lenke til kommentar
Lch Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Det var på ingen måte for å drite deg ut, groenn :wink: Jeg ser det er mange som enten klusser til eller ikke skrur på BBcode. BTW: Det skrives "thoughts" :wink: Lenke til kommentar
enter Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Sier dere det. Hehehe ... - Tilgi meg da, - det er ikke noe galt med litt feilskreving. Man må da ***ke overse litt feilskreving? :razz: Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2002 Den 2002-07-24 21:24, LarsC skrev: Det var på ingen måte for å drite deg ut, groenn :wink: Jeg ser det er mange som enten klusser til Quote: eller ikke skrur på BBcode. Nei jøss, syns bare det var moro jeg for å være ærlig;) Quote: BTW: Det skrives "thoughts" :wink: gisp! Ja ja, nå fikk jeg hvertfall bekreftet min ærlighet ..jeg slo ikke opp Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Fight Club Snatch I kina spiser de hund Alle Starwars minus episode 1 Lock stock and two smoking barrels The Matrix 187 Seven (Spacey som JohnDoe :smile: ) The rock Leon Dette er noen av de beste filmene jeg kommer på akkurat nå. De er ikke i rekkefølge etter hvilken som er best nå. Full metal jacket er også en genial film, som klart har best filmmusikk. (alle har jo hørt om surfe fuglen) Ringenes herre inkl. hobbiten/dertil og tilbake, eller hva den heter er über geniale _bøker_, og bør heller leses enn sees eventuelt først leses så sees. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå