Caliber Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Hei. Kjøpte ati wonder II remoten fra komplett under navnet Sapphire BOB II. Etter å ha installert programvaren på den medfølgende cd'en, rebootet jeg maskinen og jeg plugget i mottakeren for den infrarøde fjernkontrollen. Får da opp en melding om "ny maskinvare funnet" og blir bedt om å vise til drivere, selv om de jo er installer. Har både prøvd "finn drivere autmatisk", samt å velge cd-platen og mappen jeg installerte programmet i, uten hell. Noen som kan hjelpe meg her? Hadde vært evig takknemlig, begynner nemlig å gi opp dette her! Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 Ingen som kan hjelpe? Dette er et utrolig irriterende problem som gjør produktet ubrukelig, med mindre noen forteller meg hvordan jeg unngår driver-tullet jeg opplever. Anyone? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 Dette er siste gangen jeg gidder å skrive i denne tråden i håp om at noen mer på forumet faktisk kan hjelpe meg med problemet. INGEN som kan hjelpe eller kn henvise meg til noen som kan? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå