Lapette Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Hei og hopp, trenger litt mer kritikk på bildene mine enn det jeg har fått i det siste, ingen.. Det første bilde er av min katt, Faksi, som koser seg i naturen. Jeg synes selv katten står i god kontrast til omgivelsene. Det andre bildet kaller jeg redsel, prøver å skildre denne følelsen på et lite areal av ansiktet, funker det? Tusen tusen takk for tilbakemelding!! Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Det første billede af katten mener jeg du skulle have gået noget tættere på for at få dens udtryk med, så billedet kunne blive mer interessant Det andet billede synes jeg er for tæt på til at det bliver dramatisk - man har svært ved at se udtrykket hos personen (= rædsel). Desuden virker det uskarpt og lidt for udbrændt (næsen) Lenke til kommentar
I16 Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Det første bildet var fint balansert, men hadde vert så utrolig mye bedre hvis katten så andre veien! Ser alltid mye bedre ut med massevis av luft i blikkretningen vet du. Det andre bildet var helt OK, ikke noe helt spesielt med det, men likte ideen ganske godt. Kanskje litt utbrendt her og der. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Prøv å zoom inn dobbelt så nære på katten! Vil ha tilbakemeldinger og oppdateringer! Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) Tusen takk for at dere legger igjen kritikk på bilder dere synes er "helt vanlige"! Er så mange som overser den kategorien. Ja, tenkte på å gå litt nærmere katten, men ble så opphengt av gresset rundt og hvordan det faktisk ikke minner om norsk natur når kontrasten er satt opp som den er. Det andre bildet er jeg klar over at er ufokusert, og dette er planlagt, men dere har nok rett i at det er litt for utbrent her og der, skal se hva jeg kan gjøre Glad for tilbakemelding! edit: forresten, hvis noen gidder og har tid til å prøve seg litt frem med bildene på PS, så er de hjertlig velkomne til å poste opp sine egne versjoner her Endret 29. mai 2005 av Lapette Lenke til kommentar
I16 Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Speilvendte katten, synes det med en gang ble mye bedre! http://www.einarfagerheim.com/tore/katt_speilvendt.jpg Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 Hey, du har faktisk rett! Liker også den måten de klonede blomstene på en måte innkranser katten Flott jobba! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå