Gå til innhold

Hva jobber du med?

Ariel

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

16, elev ved Elekto GK @ Ål Videregåande

ellers jobber jeg i ferier og helger på KIWI Nesbyen

The Internet is a good way for people to get on the net with...

[ Denne Melding var redigert av: fondus på 2002-07-31 23:27 ]

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Quote:

Den 2002-07-17 20:53, JohnnyKnoxwille skrev:

Har fagbrev som Serviceelektroniker, og forhåpentligvis snart som Telekommunikasjonsmontør.

Jobber til daglig i Falken Alarm, der jeg driver med montasje/service/teknisk på alarmer privat/næring.

Har jobbet der i 2år.

Forøverig født i 81.

Hmm... Heter vi ikke Lev Vel nå da? :smile: Slått oss sammen med Gjensidige forsikring elns...

Og hvor jobber du? /me i Pilestredet, Oslo...

Quote:

Den 2002-08-09 13:28, SofaKingLame skrev:

Jeg drømmer om å bli superstjerne for Manchester United, og jeg kan trikse til 200 når det er vindstille.

:lol:

[ Denne Melding var redigert av: sosohal på 2002-08-09 16:43 ]

Lenke til kommentar

Jojo...meg daa... almenn(e) eller noe heter det.

Vi lærer masse om krigen(e?), sosialisering, å skrive noveller, og å springe cooper testen.

Ellers så lærer vi at mirc står for Microsoft internet reley chat, og at windows 95 er meget bra.

Det var en del om logaritmer osv, som jeg ofte bruker når jeg handler på obs, og særlig viktig er det når du skal ha bananer. Spesifikkvarmekapasitet, brukte vi 3 mnd på å gå gjennom, og jeg lærte at når du skal lage svovelgass (stridsgass under den andre verdenskrig), så hjelper det om du tar på utsuget (viftetingen i avlukket) på. Jeg hostet i 2 timer, og kunne nesten ikke snakke på en uke. :smile: ?

Nå om ...8 dager skal jeg så begynne på tredje året, med fagene matte,fysikk og IT.

Jeg har aldri hatt en jobb, og kommer sikkert ikke til å få meg en på minst 5-6 år. Jeg får en liten sjekk hver måned som det står stipend på hver måned, som betaler for hardware.

BTW: 18 år (1984)

Intel STL2 serverboard, snart med to 1GHz p3, 512mb ECC/reg RAM og 2 18Gig SCSI disker i raid. Eat my shorts!

[ Denne Melding var redigert av: JohndoeMAKT på 2002-08-11 18:09 ]

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Ble 30 i August, jobbet som Teknisk tegner og salg/support/opplæring på autocad mm. Ble permittert så nå går jeg på kurs og skal ta MCSA, Novell, Linux sertifisering, så får vi se om det blir noen muligheter for jobb etter det . Det sies at de som går til grunne(primært firmaer, men også privatpersoner) er de som gjør feil valg i en nedgangsfase. De som er klare til å utnytte oppturen er de som vinner. Derfor tar jeg IT-kurs nå. Uansett er jeg jo permittert...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...