Zethyr Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Hvordan kan svare på nr 3. Det kommer jo litt annpå hvor lange de er, eller er det bare meg som så dette litt rart¿ en gjennomsnittlig sang er vel på 4 mb da.. Snittet av de siste 30 sangene jeg hørte på, er vel på rundt 8-9 minutter per stykk. Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Hm, og skikkelige premier på hver av plassene. Slenger meg på denne, så klart Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Kjøpte meg Zen Micro for et par dager siden, men jeg har jo forsåvidt bruk for brukbare hodetelefoner til den. Slenger meg på jeg også. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Hvordan kan svare på nr 3. Det kommer jo litt annpå hvor lange de er, eller er det bare meg som så dette litt rart¿ Når premien er fra Creative, og de linker til Creative siden, hvor tror du du finner svaret da? Lenke til kommentar
zaalbar Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 vinner sikkert ikke men skader ikke å prøve Lenke til kommentar
rscue Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Er noe uenig i alle svaralternativene til spørsmål nummer 4. Hvis vi leser tidsskriftene nøye og går ut i fra hva det offentlige og ikke publisiverte verk er sannheten så er jeg vel enig i hva som er riktig svaralternatir 19xx. Men hvis vi ser til hva som ble offentlig publisert er verken alternativ 1. 2. eller 3 riktig. Og hva skal egentlig legges til grunne i en slik vurdering hvis meningen er at lesere skal engasjere seg litt for å tilegne seg informasjon, når det er lesere og privatpersoner generelt som er tiltaket og ikke det offentlige upubliserte. ikke for å være negativt kritisk til konkurranser. stiller gjerne opp, men det hadde vært fint om dere i ettertid kunne deffinere noen av mine punkter for lesermengden som har deltatt. spessielt hvis noen har slått feil på nevnte punkt. mvh daglig leser Her er jeg enig i følge mp3 historie så stemmer ikke noen av årstallene som er oppgitt i dette spm (4), men fint med konkurranser da.. RScue Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Alltid moro med konkurranser. Ja. Krysser fingrene. Lenke til kommentar
kommando Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 kan ikkje alle som "aldri vinner" la vere å delta i konkurrasen, sånn at vi er sikre på at eg vinner. Ja, hush med deg! Spørsmålet om hvor mange sanger man får plass til, burde hatt med hvor stor (mb) gjennomsnits sangen er. Er mine utreginger riktige forresten? 128kbp/s*180s = 1 sang på 2 min = 2304kb ? 5242880/2304kb = 2275 sanger... Tallet 5242880, er 5gb renget om til kb. På en 5gb harddisk skal jeg da få plass til 1137 sanger, på 4mb. Ble nesten riktig da Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 jeg pwna da PS.masse hint på itavisens forum men det var det ikke jeg som sa Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Spørsmåla var jo relativt lette. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Konkurransen varer til og med fredag 11. juni 2005. Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 hm.. fredag 11. juni? Er ikke det rett og slett umulig? Så det sto det på selve konkurransen, men i følge min kalender er den 11. en lørdag! Lenke til kommentar
storken Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) men her er det noe MUFFINS!!! på spørsmål 3 så står valgalternativene på 125sanger, 1250sanger, 12500sanger. men jeg gikk inn på sidene til creative og oppdaget noe: dere må se på screenshoten jeg har tatt der står det i reklamen 5 gb 2500songs!!!! vet ikke hvordan jeg legger et bilde slik at det vises men jeg har lagt det som et vedlegg se inne i det røde rektangelet!!! synes denne konkurransen kan rettes litt på for igjenn å bli lagt ut!! Endret 7. juni 2005 av storken Lenke til kommentar
ttt Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 dere må se på screenshoten jeg har tatt der står det i reklamen 5 gb 2500songs!!!! det er ikkje noko gale med konkurransen. det du viser til gjelder for sanger av i formatet WMA. (i konkurrasen vart det spørt etter antal sangar i mp3 format). Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Er noe uenig i alle svaralternativene til spørsmål nummer 4. Hvis vi leser tidsskriftene nøye og går ut i fra hva det offentlige og ikke publisiverte verk er sannheten så er jeg vel enig i hva som er riktig svaralternatir 19xx. Men hvis vi ser til hva som ble offentlig publisert er verken alternativ 1. 2. eller 3 riktig. Og hva skal egentlig legges til grunne i en slik vurdering hvis meningen er at lesere skal engasjere seg litt for å tilegne seg informasjon, når det er lesere og privatpersoner generelt som er tiltaket og ikke det offentlige upubliserte. Reagerte litt på den også.... Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) Er noe uenig i alle svaralternativene til spørsmål nummer 4. Hvis vi leser tidsskriftene nøye og går ut i fra hva det offentlige og ikke publisiverte verk er sannheten så er jeg vel enig i hva som er riktig svaralternatir 19xx. Men hvis vi ser til hva som ble offentlig publisert er verken alternativ 1. 2. eller 3 riktig. Og hva skal egentlig legges til grunne i en slik vurdering hvis meningen er at lesere skal engasjere seg litt for å tilegne seg informasjon, når det er lesere og privatpersoner generelt som er tiltaket og ikke det offentlige upubliserte. Reagerte litt på den også.... Jeg klarte faktisk å svare feil.. xxxxxxx received a patent in April 19XX for MP3 in Germany and in 19XX xxxxxxx algorithm was integrated in MPEG-1 for which the specification was published in 19XX. Endret 10. juni 2005 av Carnifex Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Vinner vel ikke, man har i hvertfall lært noe av googlingen. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 For å si det sånn så har jeg aldri gullhår i rævva!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå